main top

Hogyan képviseli a reklámszöveg a cégedet?

2009. július 7. kedd 13:33

A reklámszöveg képviseli a cégedetEgyre több sikeres vállalkozó figyel rá, hogy nem kizárólag az alkalmazottak képviselik a céget, hanem a reklámszövegek is.




Talán veled is előfordult már, hogy évekig hűséges vevője voltál egy cégnek, amikor egy kellemetlen portás, vagy egy agresszív titkárnő pontot tett a kapcsolat végére. Egy rosszul megírt reklámszöveg ugyanúgy el tudja vágni a céget a vevőktől. Elsősorban a potenciális vevőktől vesznek búcsút a cégek úgy, hogy sosem tudnak a hamvában holt kapcsolatról…

Vannak olyan helyzetek, amikor nem gondolja végig a cégvezetés, hogy egy szöveg mennyit árthat a cégnek.
Ilyen példa, amikor a cím, alcím és első bekezdés helyett a logó kapja a fő szerepet egy reklámban. Mivel a reklámzaj miatt csak pár másodpercünk van arra, hogy felhívjuk magunkra a figyelmet, ezért felelőtlenség, ha a címsorban nem a legnagyobb előnyt kommunikáljuk, amit tőlünk megkaphat a vevő.

Mi a reklámszöveg szerepe az üzleti életben?

Minden vállalkozásnak fontos, hogy milyen üzenet hangzik el róla, kik képviselik, hogyan jelenik meg egy kiállításon, egy óriásplakáton vagy a nyomtatott sajtóban. Ezek mind apró elemek, de az összkép szempontjából mégis fontosak.

Ahhoz, hogy a cég folyamatosan profitot termeljen, meg kell teremtenie a presztizsét a piacon, megfelelő imázst kell építenie, hogy keressék a szolgáltatását a piacon. Ezért nagy gondot kell fordítani az értékesítési üzenetekre és a reklámszövegekre egyaránt, valamint az Internet térnyerésének köszönhetően a weblapok szerepe is egyre nő.

A profi weblapok és jól megírt reklámok növelik a cég hírnevét, és erőteljesen megkülönböztetik a konkurenciától. Ha a céged jól pozícionált, akkor nem okoz gondot neked sem, hogy kiemeld azokat az előnyöket, amelyeket nálad megkapnak a vevőid, viszont a versenytársaid nem jeleskednek azon a területen.

Számtalan jó példát találsz a magyar piacon is, amikor egy jó pozicionálással, egy gondosan kiválasztott domain névvel meg tudják ragadni a célközönség figyelmét: bélyegzőexpressz.hu, bioalvas.hu, cukorbeteglab.hu, vagy eszterkézimunka.hu, aszfaltut.hu

Azon túl, hogy ezeket a kifejező domain-eket könnyű megjegyezni, van más pozitív hozadéka is. Egy beszédes domain előnyt jelent neked a piaci versenyben, és a reklámszövegeidet is sokkal könnyebb megírnod hozzá, úgyhogy érdemes rá figyelmet fordítanod.

0 hozzászólás a Hogyan képviseli a reklámszöveg a cégedet? bejegyzéshez

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: