main top

Hogyan érd el, hogy elolvassák hírleveledet?

2011. október 5. szerda 05:41

internetes kommunikáció és email marketingBizonyára téged is annyi információ ér nap, mint nap interneten keresztül, hogy ha nem szelektálnál, 24 óra sem lenne elég a feldolgozásukhoz. Ezért ma már komoly lépéseket kell tenned, ha szeretnéd, hogy odafigyeljenek rád és elolvassák bejegyzéseidet, leveleidet.

Ahhoz, hogy megnyissák és el is olvassák leveledet ma már nem elég a jó tartalom, vagy az, hogy Te küldted a levelet, új módszerekre van szükséged internetes kommunikációdban. A probléma ugyanis az, hogy ma már nem csak 1-2 hírlevelet járatnak az emberek, hanem ennek akár 20-30-szorosát. Gondolj bele, hány emailt kaptál átlagosan egy nap 5 éve és mennyit kapsz ma.

Cikkünkből megtudhatod, hogyan érheted el, hogy olvasóid nem csak hogy elolvassák, de még várják is leveledet.

Törekedj a változatosságra email marketingedben

Törekedj a változatosságra internetes kommunikációdban. Nem csak a témát és a tartalmat illetően, hanem formátum terén is. Néha küldj terjedelmesebb levelet, néha egy-egy videót, rövid cikket, terelést blogodba vagy csak egy idézetet, aktuális hírt. Ha nem mindig ugyan arra a sémára építkezel, sokkal népszerűbbek lesznek üzeneteid.

Informáld olvasóidat a következő leveledről

Ha csepegtetsz egy kis infót következő emailedről, sokkal jobb lesz a megnyitási arány, ugyanis felkelted az olvasóid érdeklődését és várni fogják, mikor jelentkezel.

A következő módokon keltheted fel a figyelmet email marketingedre:

  • Internetes kommunikációd legyen kiszámítható időben. Küldd rendszeresen, mindig ugyan azon a napon a leveled. Leveled végében hangsúlyozhatod is, hogy mikor érkezik a következő üzenet.
  • Áruld el, miről fog szólni a következő email. Nagy vonalakban vagy akár csak egy mondatban írd le, mire számíthatnak tőled legközelebb.
  • Ha emailkampányról van szó, már az elején határozd meg, hány darabból fog állni. A leveleket számozd is meg. Az emberek imádnak gyűjteni. Érd el, hogy a Te írásaidat is gyűjtsék!

Válogasd szét feliratkozóidat

Sokkal jobb hatékonysággal és konverzióval működik email marketinged, ha listádból kiszűröd azokat, akiknek érdekes lehet az adott termék vagy szolgáltatás, amit ajánlasz.

Hogyan válogathatod szét olvasóidat érdeklődési körük szerint?

  • Küldj ki következő kampányod témájában egy ingyenesen letölthető tanulmányt. Aki letölti (ezt tudod mérni), érdeklődik a téma iránt. A kampányleveleket csak nekik küldd ki. Így egyrészt jobb lesz a konverziód, másrészt nem veszítesz annyi feliratkozót, mintha azokat is bombázod ajánlatoddal, akik nem érdeklődnek.
  • Egész egyszerűen küldhetsz egy rövid kérdőívet, melyben minden olvasód bejelölheti, mely témák iránt érdeklődik. Ez alapján igazán egyszerű szelektálnod. Célszerű valami ajándékot adnod a kitöltőknek, hogy ezzel is ösztönözd olvasóidat.

Az olvasói érdeklődés fenntartására még rengeteg módszer létezik, melyek vállalkozásod típusától függően eltérő hatékonysággal működhetnek. Az azonban biztos, hogy internetes kommunikációdat gondosan meg kell tervezned, ha sikeres szeretnél lenni.
Ha hasznosnak találtad a cikket, kérlek, nyomj rá a Tetszik gombra!

Te hogy éred el, hogy el is olvassák leveledet?

0 hozzászólás a Hogyan érd el, hogy elolvassák hírleveledet? bejegyzéshez

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: