main top

7 érv, amiért cégednek mindenképpen szükséged van egy blogra

2012. február 22. szerda 00:34

Régen a sikeres vállalkozáshoz elegendő volt, hogy legyen egy üzleted, irodád, ahol ki tudod szolgálni vásárlóidat. Az internet elterjedésével azonban már elképzelhetetlen, hogy egy jól működő cég ne rendelkezzen weboldallal. Sőt, nem egy ügyfelem van, aki bezárta a boltot, és már csak online felületen keresztül tartja a kapcsolatot az partnereivel. Ők komoly hangsúlyt fektetnek a blogolásra, hiszen így nem csak az ügyfeleikkel tarthatják a kapcsolatot, hanem a „nagy testvérnél” is jó pontokat szerezhetnek maguknak. Ha szeretnél a fontos kulcsszavaiddal előrekerülni a Google találati oldalán, akkor a blogoddal Te is a gyorsítósávban haladhatsz.

Ezt már egyre több vállalkozó belátja, így érdemes neked is gyorsan lépned, hogy megelőzd a konkurenciát.

Legújabb cikkünkben bemutatjuk azt a 7 érvet, ami miatt egyre többen hódolnak az internetes kommunikáció eme formájának.

7 bombabiztos érv, amiért cégednek is blogolnia kell

1. Költséghatékony marketingeszköz
A felmérések azt bizonyítják, hogy a blogolás jelentősen csökkenti a vállalkozások marketingköltségeit. Miközben alacsonyabbak a költségek, a blogolvasók többet költenek – tehát duplán megéri egy színvonalas blog üzemeltetése.

2. Társadalmi, közösségi kapcsolatok építése
Egy bloggal könnyedén közel kerülhetsz az emberekhez, és olyan csoportot építhetsz ki, akik nem csupán fontosnak tartják a termékedet,  szolgáltatásodat, de másoknak is ajánlják azt. (Például: kérd meg egy-egy bejegyzés végén az olvasókat, hogy osszák meg cikkedet Facebook oldalukon ismerőseikkel.)

3. Keresőoptimalizálás
SEO szempontból is elengedhetetlen a blogolás. A látogatók mellett a Google is imádni fogja friss tartalmaidat és weboldalad növekvő aloldalszámát. Ha igazán biztosra akarsz menni, keresőoptimalizált tartalmakat tölts fel.

4. Nagyobb forgalom, több bevétel
Ha céged internetes kommunikációjának szerves része a blog, lényegesen meg fog nőni látogatóidnak a száma, így az eladások és a bevétel mértéke is. Minél több ember ismeri meg termékedet, szolgáltatásodat, annál több potenciális vevőt érsz el.

5. Bizalomépítés szakértő státusz felépítésével
Ahhoz, hogy a látogatók bátran rendeljenek, vásároljanak tőled, bízniuk kell benned. Ha rendszeresen publikálsz egy témában, az emberek egy idő után szakértőként fognak tekinteni rád, akihez bármikor fordulhatnak, ha kérdésük van.

6. Üzleti kapcsolatok építése
Nem csupán a vevőkapcsolatokat fejleszti egy blog, hanem az üzleti kapcsolatokat is, hiszen rengeteg olyan vállalkozóval hozhat össze, akivel együtt tudsz majd dolgozni egy közös projekten.

7. Plusz bevételi forrás cégednek
Nagyon kevesen gondolnak arra, hogy céges blogjukkal egyéb bevételi forrást is teremthetnek maguknak. Promótálhatod más cégek termékét, ami illik a sajátod profiljába, vagy akár Google Adsense hirdetéseket helyezhetsz el, esetleg bérbe adhatod blogod egyes felületeit, ahol bannereket futtatsz.

Ugye milyen hasznos egy blogoldal a cégednek?
Remélem, már Te is lelkes vagy, és belevágsz az írásba…

Kérlek, fogadd meg két rendkívül fontos tanácsomat:
1. Ha belefogtál, ne hagyd abba, mert a folyamatosság itt igen fontos kérdés. Az nem építi a bizalmat, ha egy blogban hónapokig nem jelenik meg friss tartalom.
2. Tartalmaid legyenek hasznosak és kifogástalan minőségűek. Mind szakmailag, mind pedig nyelvtanilag.

Sok sikert kívánunk a blogoláshoz!

Tetszett a bejegyzés? Szeretnéd, hogy ismerőseid is blogoljanak? Kattints a Tetszik gombra, vagy oszd meg a cikkünket!

 

8 hozzászólás a 7 érv, amiért cégednek mindenképpen szükséged van egy blogra bejegyzéshez

  • Tornoczky Gábor szerint,
    2012. február 24. péntek 12:54 időpontban:

    Ez itt nem sikerülhetett:
    “2. Tartalmaid legyen hasznosak…”

    Gondoltam szólok

  • Adányi Mihály szerint,
    2012. február 24. péntek 17:33 időpontban:

    Engem az érdekelne, hogyan kapcsolhatok hasonló blogot az oldalaimhoz? Esetleg magam is le tudom programozni, de ha van valami jó ingyen, vagy elfogadható áron, akkor nem dolgoznék vele.

  • Langmár Zsuzsa szerint,
    2012. február 24. péntek 17:48 időpontban:

    Kedves Gábor

    Mire gondolsz?

  • Langmár Zsuzsa szerint,
    2012. február 24. péntek 17:51 időpontban:

    Mihály, az ügyfeleinknek általában a WordPress blogokat ajánlom jó szívvel, ezeket könnyen lehet optimalizálni. Ha van hozzá vénád, akkor a “wordpress” szóra keress rá a Google-ban. Amennyiben elakadsz, akkor rengeteg jó szakembert találsz a neten, aki elkészíti neked.

  • Adányi Mihály szerint,
    2012. február 24. péntek 19:43 időpontban:

    Köszönöm megnézem. Szerintem Gábor a többesszám egyeztetésre gondol. “2. Tartalmaid legyen(ek) hasznosak…” Hiányzik a többes rag.

  • Langmár Zsuzsa szerint,
    2012. február 24. péntek 19:46 időpontban:

    Köszönöm!

  • néhány tanács szakmai blogírás előtt | szövegírás blog.hu szerint,
    2012. június 2. szombat 07:29 időpontban:

    […] olvass bele bátran! Tuti meggyőzünk arról, hogy cégednek szüksége van egy szakmai blogra: http://www.szovegirasblog.hu/2012/02/22/7-erv-amiert-cegednek-mindenkeppen-szuksege-van-egy-blogra/ Kategória: Üzleti kommunikáció | Címkék:blog, blogírás, weboldal szöveg | […]

  • Hogyan írj ütős blogbejegyzést 20 perc alatt? | szövegírás blog.hu szerint,
    2012. július 26. csütörtök 17:37 időpontban:

    […] korábbi cikkünk blogolás témakörben: 7 érv, amiért cégednek mindenképpen szükséged van egy blogra Hogyan szerezz még több hírlevél-feliratkozót a blogodnak? Blogolni egyszerűbb, mint hitted: […]

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: