main top

Hírlevél – ami a kattintáshoz kell!

2012. április 21. szombat 20:28

Az internetező ember, szörfözve az internet széles óceánján, gyakran feliratkozik olyan hírlevelekre, amelyeknek témái szerencsés esetben csak ideig-óráig érdekli. Rosszabb esetben már abban a pillanatban elfelejtkezik róla, amint rákattintott a „feliratkozom” gombra.

Sajnos, a hírlevélre feliratkozók jó része éppen ezért nem minden esetben nyitja meg, vagy épp olvasatlanul törli az e-maileket, amiket kap. Statisztikák szerint az emberek 10-30%-a nézi meg a hírleveleket. Pedig lehet, ha rákattintana és elolvasná, épp egy olyan lehetőségről, termékről, ajánlatról értesülne, ami hasznára válhat.

Az e-mail-ben küldött marketinganyagok hatékonyságának van azonban néhány olyan módszere, amivel meg is lehet duplázni a hírlevél megnyitásainak arányát. Ahhoz, hogy mi is irányítani tudjuk, vagy legalábbis a lehetőségét megadjuk annak, hogy elolvassák hírlevelünket, egyetlen dologgal tudunk operálni: a tárgymezővel. Nem mindegy, hogy ide mi kerül! Ezt ki kell használni! Ha ide rossz mondat kerül, ha ide rossz kifejezést írunk, rossz hangulatú szóval próbálkozunk, akkor vesztett ügyünk van.

Pedig ez hosszú távon bevételteremtő is lehet, mert ha elolvassák hírlevelünket, akkor jó eséllyel megnő a rendelések száma.
Az internetező, mikor megkapja hírlevelünket, pillanatok alatt eldönti, hogy rákattint, vagy nem, néhány másodperc alatt eldől, hogy potenciális ügyfelünk lesz, vagy eltűnik a süllyesztőben. Két eszköz áll rendelkezésünkre, ami segít kihasználni a tárgymező adta lehetőségeket: a kíváncsiság és az előny felajánlása.

Mit jelent mindez?

A kíváncsiság, úgy gondolom, egyértelmű. Ha már feliratkoztak hírlevelünkre, feltételezzük, hogy valamiféle kíváncsiság vezérelte az internetezőt, ennek a növelése és szinten tartása pedig biztosíték arra, hogy épp egy leendő megrendelő olvassa hírlevelünket.

Ha pedig valaki felajánlja nekünk, hogy tud egy olyan módszert, lehetőséget, taktikát, amivel előnyre tehetünk szert mind az üzleti életben, mind a magánéletünkben, hobbikban, sportban, szerelemben, vagy az élet bármely területén, ki utasítaná vissza?

Ugye, hogy senki!

Olvasd csak el hasonló témában írt bejegyzésemet is – http://www.szovegirasblog.hu/2012/01/27/hirlevel-elolvassam-ne-olvassam/ – hogy teljesebb képet kapj a hírlevél használhatóságáról.

0 hozzászólás a Hírlevél – ami a kattintáshoz kell! bejegyzéshez

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: