main top

A szövegírás rejtett ütőkártyái

2012. május 20. vasárnap 13:41

szövegírás rejtett ütőkártyáiMikor egy weboldal szövegírásáról, vagy értékesítési szövegírásáról beszélünk, akkor nem valami dagályos, nehezen érthető és nyelvtani kifejezésekkel teletűzdelt meghatározásról van szó, hanem teljesen valószerű és tényszerű dolgokról, amik a szövegírásban igazi ütőkártyaként hasznosíthatóak.

A szöveg lehet kifejezetten értékesítési szöveg és lehet weboldalszöveg is, ugyanakkor semmi nem zárja ki, hogy a weboldal szövege ne legyen értékesítési szöveg is egyben.

A weboldal szövegezésében több olyan ütőkártya is segíthet bennünket, amivel ügyesen cégünkre, termékünkre vagy szolgáltatásunkra irányíthatjuk a figyelmet. A weboldal szövegírásának ütőkártyái olyan kifejezéseken alapulnak, amelyek – megfelelően elhelyezve – a weboldalon kifejezetten hasznosak lesznek.

Először is, vegyük figyelembe, hogy a weboldal szövegezése gyakorlatilag nem más, mint egy tudatos formába rendezett beszélgetés.

Nyugodtan lehet az olvasóhoz szólni, kérdezni tőle, megerősíteni abban, amire már amúgy is lelkesen bólogat a monitor előtt. Arra pedig tudatosan kell figyelni, hogy az én vagy mi, vagy a cégünk kifejezéseket mellőzzük. A látogató joggal önző, ha épp igénybe akarja venni szolgáltatásunkat, ha meg akarja venni termékünket, nem kíváncsi arra, hogy „mi” mennyire bízunk abban, hogy „cégünket”, „weboldalunkat” választotta, hogy mi mennyit tettünk azért, hogy ő nálunk vásárolhasson. A látogatót nem érdekli a „mi” cégünk fényezése, a látogatót az érdekli, hogy neki mennyire előnyös az általunk kínált termék vagy szolgáltatás. Sokkal hasznosabb a Neked és az Ön megszólítás.

A weboldal szövegírása során, s idesorolhatjuk már az értékesítési szövegírást is, hálás ütőkártya az „ingyen” kifejezés. Ez egy olyan varázsszó, ami úgy vonzza a látogatókat, akikből nagy eséllyel vásárlók lesznek, mint méz a legyeket. Ki ne szeretne ingyen megkapni valamit? Nem számít, ha az egy jelképes dolog, a lényeg, hogy ingyen van. Isteni csali egy szolgáltatás, egy termék bevezetésére, a későbbiekben többszörösen is megtérül.

S végül a harmadik ütőkártyánk lehet, ha vevőt akarunk szerezni termékeinknek, szolgáltatásunknak, ha mind a weboldal szövegében, mind az értékesítési szövegben megcsillantjuk a spórolás lehetőségét. Ami természetesen szoros összefüggésben van termékünk választásával. Ki ne kapná fel a fejét a közel ötszáz forintos benzinár, a készülő többféle adó bevezetésének hallatán arra, ha valamin spórolni lehet?

Iratkozz fel a hírlevelünkre, hogy elsők között értesülj az értékesítő szövegeid, üzleti kommunikációd érintő pszichológiai trükkökről. Ezeket az elképesztő fortélyokat megismerve és beépítve az értékesítési folyamatodba, Te is rengeteg pluszbevételre tehetsz szert!

0 hozzászólás a A szövegírás rejtett ütőkártyái bejegyzéshez

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: