main top

Hogyan szerezz még több hírlevél-feliratkozót a blogodnak?

2012. június 21. csütörtök 23:08

Már több írásunkban hangsúlyoztuk, mennyire hasznos lehet vállalkozásod online megjelenése szempontjából, ha rendszeresen friss tartalmat teszel fel a weboldaladra – ennek a legjobb módja egy blog üzemeltetése.

A blogolás kiváló lehetőség arra, hogy új és visszatérő látogatókat és vásárlókat szerezz cégednek. De ha visszatérő látogatókat szeretnél, akikből majd a legjobb vásárlóid lesznek, el kell érned, hogy rendszeresen látogassák weboldaladat, blogodat. Ennek egyik legjobb eszköze, ha eléred, hogy feliratkozzanak hírleveledre, amiben mindig tájékoztatod őket az új blogposztokról, akciókról.

Fontos, hogy ne küldj heti 1 levélnél többet, vagy ha mégis ezt szeretnéd, előre tájékoztasd feliratkozóidat, különben rövid úton leiratkoznak, vagy spamnek veszik e-mailjeidet.

Többszörözd meg hírlevél-feliratkozóid számát néhány egyszerű lépéssel

Attól, hogy felteszel egy hírlevél-feliratkozás blokkot a weboldaladra, nem fognak megrohamozni a feliratkozók, el kell érned, hogy megadják az adataikat.

Több praktika létezik arra, hogy olvasóid regisztráljanak. Cikkünkben bemutatjuk a leghatékonyabb fortélyokat.

Feltűnő hírlevél-feliratkozás box

Velem többször előfordult már, mikor nagyon megtetszett egy blog, hogy szerettem volna feliratkozni az értesítőre, azonban csak hosszas keresgélés után találtam meg a feliratkozás boxot, de olyan is volt, hogy egyáltalán nem leltem meg. Ezt a hibát könnyedén elkerülheted, ha a feliratkozás mező központi helyen van. Figyelemfelkeltő színekkel, grafikákkal még feltűnőbbé teheted. Persze nem érdemes átesni a ló túloldalára, a villogó gifeket jobb, ha elkerülöd.

Exkluzív ajándék a hírlevél-feliratkozóknak

Sokan alkalmazzák ezt a praktikát, hiszen rendkívül hatékony. Készíts egy hasznos és jó minőségű tanulmányt egy olyan témában, ami izgalmas olvasóid számára, és amit csak a hírlevél-feliratkozók kapnak meg. Az ilyen tanulmányokat csalinak nevezzük. Nem szükséges regényt írnod egy témáról, de mindenképpen legyen színvonalas és hasznavehető.

Nem lehet elégszer figyelmeztetni a hírlevél-feliratkozásra

Érdemes rendszeresen felhívnod olvasóid figyelmét arra a blogbejegyzésed végén, hogy iratkozzanak fel blogértesítődre. Példa a feliratkozásra buzdító szövegre:

Tetszett a cikkünk? Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy értesíthessünk a … téma újdonságairól!
A feliratkozó blokkot a jobb oldalon találod.

Facebook rajongók feliratkozóvá konvertálása

Időnként felhívhatod Facebook oldalad rajongóinak figyelmét arra, milyen fantasztikus előnyökkel jár, ha feliratkoznak hírleveledre. Jó alkalom lehet erre egy olyan akció, amihez a kupont csak a feliratkozók kapják meg.

Legyél vendég blogger más blogjában

Ha más weboldalakon is publikálsz időnként, növelheted szakértői státuszodat, valamint új olvasókat, feliratkozókat szerezhetsz blogodnak. A vendég posztok alján mindig jelenjen meg egy rövid szöveg rólad, melyben felhívod a figyelmet saját blogodra és hírleveledre.

Ezen a pár fortélyon kívül még rengeteg módon növelheted hírlevél-feliratkozóid számát, érdemes minél szélesebb körben és különböző módokon népszerűsítened értesítődet, hiszen az adatbázis-építés a webmarketing egyik legfontosabb alappillére, egy olyan érték, amire mindenképpen érdemes odafigyelned.

Te odafigyelsz arra, hogy olvasóidból feliratkozókat konvertálj?
Milyen módszereket alkalmazol erre a célra?

Ha tetszett a cikkünk, és még nem vagy hírlevél-feliratkozónk, mindenképpen érdemes megadnod adataidat a jobb oldali Blogértesítő boxban, hiszen így értesülhetsz leghamarabb friss blogbejegyzéseinkről. 🙂

3 hozzászólás a Hogyan szerezz még több hírlevél-feliratkozót a blogodnak? bejegyzéshez

  • Gyarmati Attila szerint,
    2012. június 22. péntek 07:44 időpontban:

    Egyetérteni tudok a bejegyzés tartalmával. Kiegészítésként még jól jöhet, ha kommentelsz más blogokban.

  • Égerházi Szabolcs szerint,
    2012. június 22. péntek 09:26 időpontban:

    Naná, hogy odafigyelek!

    A legfontosabb, amit alkalmazni kell: Feltűnő feliratkozó box, exkluzív ajándék.

    A többi is fontos és hasznos, pl. a Facebook rajongók. Úgy gondolom, a legjobb ha következetesen alkalmazzuk mindet!

  • Kati szerint,
    2012. június 22. péntek 09:48 időpontban:

    Nekem itt a feliratkozási box kiemelés tetszett!
    Ezen az oldalon nem találtam itt jó példát a kiemelésre.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: