main top

Mi az értékesítési oldal?

2012. augusztus 22. szerda 21:58

Az értékesítési weboldalak, aloldalak már hosszú évek óta hazánkban is jelen vannak, anélkül hogy az olvasó tudná, hogy a szöveg, amit éppen olvas, egy értékesítési szöveg, ami egy gondosan megtervezett értékesítési gépezet magja.

Személyes tanácsadás során időnként én is tapasztalom egy-egy ügyfelemnél, hogy amikor szóba kerül az értékesítési (sales) oldal fogalma, akkor ezt a témát kicsit körbe kell járni. Mivel ez nem volt érettségi tétel, ezért néhány vállalkozónak csak sejtése van arról, hogy milyen előnyei vannak egy jól strukturált értékesítési oldalnak. Teljesen érthető, hogy még nem épült be a köztudatba az „értékesítési oldal” kifejezés, hiszen ezt elsősorban a marketingesek és az értékesítők használják. Mivel az üzleti kommunikáció alapkövei a marketing, értékesítés és a pszichológia, így ma ezt járjuk kicsit körbe, hiszen egy vállalkozónak ehhez is kell kicsit értenie.

E heti cikkünkből megtudhatod, mi az értékesítési (sales) oldal és hogy miért elengedhetetlen céged számára.

Mit érdemes tudni az értékesítési szövegről?

Az értékesítési (sales) szöveg  általában néhány (pl. 3-4 darab A/4-es) oldal terjedelmű, kiemelésekkel, bekezdésekkel, jól megfogalmazott alcímekkel gazdagított figyelemfelkeltő írás, ami képes arra, hogy felkeltse az olvasóban a terméked megvásárlása iránti vágyat. Az ideális sales oldal a célpiacod problématudatát erősíti, majd megmutatja, hogy az adott problémára miért a Te terméked az egyik legjobb megoldás. Az értékesítési szöveged legfőbb célja az eladás.

Értékesítési szöveg alkalmazása az üzleti kommunikációdban.

„Oké, értem, hogy mi az az értékesítési (sales) szöveg, de hol alkalmazhatom én?”
Ha szolgáltatással foglalkozik céged, akkor mutasd be a szolgáltatásod által nyújtott előnyöket a weboldaladon egy „sales oldal” segítségével. Ma már nem elegendő, hogy leírod, mivel foglalkozol, mit tudsz nyújtani az ügyfeleidnek. Céged kiemelkedő minőségű szolgáltatásait érdekfeszítő stílusban kell bemutatnod potenciális vevőidnek, ezért amíg nincs weboldaladon értékesítési szöveg, addig vevőket veszítesz.

Ha webshopod van vagy csak néhány terméket értékesítesz, mutasd meg lehetséges vevőidnek, hogy miért a Te termékedet vegyék meg, azaz miért tőled szerezzék be az értékes portékát. Egy egyszerű termékbemutató oldallal csak információt adsz át, azonban ha ezt értékesítési szöveg formájában mutatod be, kimutathatóan nagyobb bevételt hoz számodra.

Értékesítési oldalad nem más, egy hatékony üzleti tárgyalás.

Az értékesítési oldalad ideális esetben egy jól felkészült értékesítő munkáját végzi el. Míg egyes iparágakban az üzletkötők személyesen vagy telefonon értékesítenek, addig számos területen ezek kiválthatóak az internetes kommunikáció fortélyaival. Amennyiben egy gondosan megtervezett értékesítési szöveget használsz az értékesítési oldaladon, akkor az értékesítői munkát lerövidítheted, vagy akár ki is válthatod. Ennek az eszköznek abban rejlik az ereje, hogy ezt alkalmazva nem kell minden egyes tárgyaláson vért izzadva a maximumra törekedünk, hiszen értékesítési oldalunk elvégzi helyettünk a feladat oroszlánrészét.

Milyen az ütős értékesítési oldal?

Egy jó értékesítési oldalt élmény olvasni, nem tukmál, nem próbálja meg erőszakosan rávenni az olvasót, hogy vásároljon, hanem észrevétlen pszichológiai praktikákkal megteremti a vágyat, az igényt a termék vagy szolgáltatás iránt. Indulásként az AIDA modellre mindig lehet támaszkodni, hiszen ebből nőtte ki magát a legtöbb sablon.

AIDA, mint
Attention (Figyelem)
Interest (Érdeklődés)
Desire (Vágy)
Action (Akció)

Hozd létre ma első értékesítési oldaladat.

Nem baj, ha még sosem írtál sales szöveget, vagy ha nem vagy kellőképpen gyakorlott, hiszen egy gyenge értékesítési oldal is jobb, mint amikor egyáltalán nincs értékesítési oldalad. Mielőtt hozzáfogsz, érdemes elolvasnod egyik korábbi cikkünket az értékesítési szöveg 4 fontos eleméről.

Ha úgy érzed, hogy elakadtál, ám mégis akarsz egy igazán hatékony értékesítési oldalt,
akkor bízd profikra a szöveg megírását. Mi A/4-es oldalanként 30 ezer forintért vállaljuk ezt a munkát, tehát egy 3 oldalas értékesítési szöveg nettó 90 eFt. Ezt a legtöbb projektben azért igénylik az ügyfeleink, mert ez egy remek befektetés, ami folyamatosan hozza a profitot. Ha neked is segítségre van szükséged, akkor keress meg minket a kapcsolat aloldalon található elérhetőségeink valamelyikén.

Segített cikkünk az értékesítési oldal fogalmának megismerésében?
Kérlek, pipáld be a Rád jellemző választ!

0 hozzászólás a Mi az értékesítési oldal? bejegyzéshez

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: