main top

A vevőbarát weboldal titkai

2012. október 3. szerda 10:38

Ha kicsit is szemügyre vesszük az igazán sikeres vállalkozásokat, a 3 legfontosabb közös vonásuk a hatékony webmarketing, a vevőbarát weboldal és a profi kommunikáció. Ezzel a legtöbb cégvezető pontosan tisztában is van, azonban a kivitelezésben nagyon sokan elakadnak.

A személyes tanácsadások során azt tapasztalom, hogy legtöbb ügyfelünk tökéletesen tisztában van azzal, mennyire fontos odafigyelnie erre a 3 tényezőre, azonban gyakran előfordul, hogy egy-egy lépésnél elakadnak, nem tudják, merre lenne érdemes folytatniuk a munkát, hogy az meghozza a várva várt sikert. Sokan ilyen esetben külső tanácsadót – jelen esetben engem – keresnek fel problémájukkal, hogy objektív képet kapjanak, mi a hiányzó láncszem az átütő sikerhez.

E heti cikkem ezért a vevőbarát weboldalról fog szólni, ami számomra azt jelenti, hogy a célpiac megtalálja a weboldalt, ahol megkapja a keresett információt a problémájára, majd pedig idővel (terméktől függően percektől akár fél évig is) elégedett vásárlóvá válik.

A vevőbarát weboldal titkai – avagy megszerezni, megtartani, majd értékesíteni

Megfelelő minőségű és mennyiségű forgalom

Nyílván Te is arra vágysz, hogy a weblapodról csődüljenek hozzád a vásárlók. Ehhez a legolcsóbb és leghatásosabb módszer, hogy eléred, hogy a Google, szeresse weblapodat, így a keresési listából elkezdenek áramlani hozzád a látogatók, potenciális ügyfelek. Belőlük egy pontosan kidolgozott értékesítési stratégiával elégedett és hűséges vásárlók lehetnek.

Hogyan érd el, hogy weboldaladra csődüljenek a potenciális vásárlók? Olvasd el a Weboldalad áldás vagy átok című bejegyzésünket, amiből megismerheted az 5+1 tényezőt, ami meghatározza weboldalad sikerességét.

Egy jó blog megalapozza vállalkozásod sikeres jövőjét

A magyarok internetezési szokásaira is az a jellemző, ami mindenütt megfigyelhető: az emberek legnagyobb része leginkább információszerzésre használja a világhálót. Ez jó hír, hiszen egy jól felépített és hasznos tartalommal megtöltött blog vonzza a látogatókat.

A blogolás rendkívül jó lehetőség arra, hogy új és visszatérő látogatókat, illetve ügyfeleket szerezz cégednek. Blogot írni és vezetni azonban korántsem olyan egyszerű, mint legtöbben azt elsőre gondolják. Ha neked is van blogod, biztosan tudod, hogy miről beszélek. Ha még nem jutottál el arra a pontra, hogy nekifogj egy blognak, mindenképpen olvasd el cikkünket: 7 érv, amiért cégednek mindenképpen szüksége van egy blogra.

Egy tudatosan megtervezett blogkommunikációval két legyet üthetsz egy csapásra. A minőségi és hasznos tartalmaidat imádni fogják olvasóid, és visszatérnek hozzád, ha ismét információra lesz szükségük, illetve egy keresőoptimalizált bloggal a Google találati listáján is előkelő helyet szerezhetsz magadnak.

Néhányan azt gondolják, hogy ha blogjukon rendszeresen jelenik meg a szolgáltatásaikkal összefüggő tartalom, máris keresőoptimalizálttá válik blogjuk. Sajnos ez nem így van, ennél azért többre van szükség.
Miért van szükség egyáltalán keresőoptimalizált szövegírásra?
Tartalomra mindenképpen szükséged van, ha látogatókat, vásárlókat szeretnél.
Ha odafigyelsz arra, hogy a szövegeid, bejegyzéseid keresőoptimalizáltak legyenek, esélyed van arra, hogy kulcsszavaidra előrekerülj a keresőkben, így hosszú távon ingyen kapsz forgalmat.
Ha van blogod, és szeretnéd, hogy nagy forgalom érkezzen a keresőkből, keresőoptimalizálttá kell tenned. Olvasd el a Keresőoptimalizált blog alapjai című cikkünket, melyből megtudhatod, melyek azok a fortélyok, amiket a profik használnak, hogy blogjuk keresőoptimalizált legyen.

A bizalomépítés szöveges és nem szöveges elemei

Miért van az, hogy még mindig a legtöbben információszerzésre használják az internetet, és offline veszik meg a hőn áhított terméket?
Ennek a legfőbb oka a félelem, valamint a bizalom hiánya.
Ne csüggedj, mert ez a tény sokkal jobb lehetőséget rejt magában, mint azt elsőre gondolnád, hiszen ha tudatosan teszel azért, hogy a weboldalad látogatói megbízzanak vállalkozásodban, bevételeid mérhetően meg fognak növekedni.

A bizalomépítés 7 legfontosabb eszköze

Letisztult, átlátható honlap
Jól megírt, helyesírási hibáktól mentes weboldal szöveg
Fotó rólad és munkatársaidról
Referenciák korábbi vásárlóidtól
Blog, amelyben folyamatos a kommunikáció
Facebook rajongói oldal
Céged adatainak feltüntetése

A bizalomépítés rendkívül fontos minden vállalkozás számára, ezért, ha még nem tetted volna, mindenképpen olvasd el cikkünket, melynek címe A webes bizalomépítés eszközei.

Természetesen az, hogy számodra még milyen tényezők teszik vevőbaráttá weboldaladat, nagyban függ célpiacodtól és a terméktől, amit értékesítesz.

Szerinted mitől vevőbarát egy weboldal?
Te mit teszel azért, hogy honlapod megszerezze és meg is tartsa a látogatókat?

0 hozzászólás a A vevőbarát weboldal titkai bejegyzéshez

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: