main top

Értékesítési szövegírás: Te is képes vagy rá!

2013. február 21. csütörtök 08:23

Vállalkozóként valószínűleg számodra is rendkívül fontos az értékesítés.
Hatékony értékesítéssel, kis időráfordítással gyorsan és célzottan tudsz az érdeklődőkből elégedett vásárlókat varázsolni.

Szövegírás segítségével mindezt könnyedén elérheted. Csupán egy igazán ütős értékesítési oldalra van szükséged, utána pedig csak az oldalra kell terelned az érdeklődőket, hogy értékesítési szöveged elvégezze a feladatát.

A szövegírás 20% tehetség, 80% gyakorlat

Bár nem mindenki születik profi szövegírónak, a megfelelő praktikákat alkalmazva Te is nagyszerű sales szöveget tudsz majd írni.
Ha ott voltál a MarketingMedve konferencián a MESÉL modellről szóló kommunikáció előadásomon, akkor már sokat tudsz az értékesítési szövegírásról, de számodra is tartogat hasznos trükköket ez a cikk.

Az értékesítési szöveg  általában 4-5 A/4-es oldal terjedelmű, kiemelésekkel, bekezdésekkel, jól megfogalmazott alcímekkel gazdagított figyelemfelkeltő írás, ami képes arra, hogy felkeltse az olvasóban a terméked megvásárlása iránti vágyat. Az ideális sales oldal a célpiacod problématudatát erősíti, majd megmutatja, hogy az adott problémára miért a Te terméked az egyik legjobb megoldás. Az értékesítési szöveged legfőbb célja az eladás.

Értékesítési szövegírás formulák segítségével

Mik azok a formulák és miért használjuk őket olyan lelkesen?
A formulák olyan vezérfonalak, amik megadják szöveged vázát, segítve azt, hogy a lehető leghatékonyabban vezesd végig az érdeklődőket az értékesítésen.

A legismertebb értékesítési formulák az AIDA, a QUEST és a 17 pontos értékesítési szövegírás modell. Ezekből dolgoztam ki a MESÉL modellt, mely egy betűszó:

Minősítés
Együttérzés
Segítség
Érzelmek
Lezárás

Ahogy látod, ennek 5 alappillére van, melyen belül további 4-7 lépésre van lebontva. Összesen akár 31 szempontból megvilágíthatjuk  a termék előnyeit, hogy melyik részben miről írunk. Optimális esetben ezek mindegyikére kitérünk, így könnyű belátni, hogy egy gondosan felépített értékesítési oldal miért hosszú. Természetesen ha nincsenek írott vevővélemények, vagy nem tudunk ellenállhatatlan bónuszt adni, akkor az oldal jóval rövidebb lesz.
Ha még nem hallottál ezekről, érdemes megnézned korábbi cikkeinket a blogban:

5 + 1 sarokpont a sikeres értékesítési szövegedhez

Apró lépések a hatékony szövegíráshoz

Ugye már jelentkeztél februári nyereményjátékunkra, ahol egy 60 ezer Ft értékű értékesítési szöveget sorsolunk ki?
Amennyiben még nem tetted volna, itt tudsz regisztrálni a játékra:
Szövegírás ingyen? Nyerj sales oldalt februárban!

0 hozzászólás a Értékesítési szövegírás: Te is képes vagy rá! bejegyzéshez

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: