main top

Vagyonokat érő, ingyenes szövegírási trükk

2013. május 8. szerda 13:19

Akár Te írod meg, akár külsős, profi szövegíró a weblapod és egyéb marketinganyagaid tartalmát, a szövegírás időt, energiát és így pénzt igényel. Természetesen, ha ügyes vagy, ez az összeg többszörösen megtérül. Azonban van a szövegírásnak egy olyan fajtája, mely amellett, hogy ingyenes, sokkal többet lendíthet konverziódon, mint egy kiváló PR cikk. Ez a szövegtípus nem más, mint a vásárlói vélemények.

A meglévő ügyfelek pozitív tapasztalatai óriásit lendíthetnek a vásárlási kedven. Azonban nagyon fontos, hogy ezek valódi, elégedett vásárlók által megfogalmazott írások legyenek, legjobb, ha képpel, elérhetőséggel, esetleg weboldallal feltüntetve.

Viszonylag új technika a szövegírás terén

5 évvel még ezelőtt ritkaságszámba ment, ha egy vállalkozás a weboldalán vásárlói véleményeket jelentetett meg. Manapság, ha egy cég kicsit is foglalkozik marketinggel és tudatos értékesítéssel, biztosan találsz a honlapján referenciákat vagy vásárlói véleményeket.

A bizalomépítés egyik legfontosabb alapköve az, hogy mások mit mondanak rólad, éppen ezért elengedhetetlen, hogy vevővéleményeket jelentess meg különféle marketingcsatornáidon.

Hol használd ezeket a kincset érő szövegeket?

  • Weblapodon (oldalt, külön menüpontban stb.)
  • Árajánlataidban
  • Szórólapon
  • Facebook oldaladon
  • Sales szövegeidben
  • Reklámban stb.

Eddig nem használtad ki a szövegírás ingyenes aranybányáját?

Ha eddig nem gyűjtötted vásárlóid véleményét, még ma láss neki, hiszen nincs még egy ilyen gyors, egyszerű és olcsó módszer bizalomépítésre és a konverziód növelésére.

Mégis, hogyan kérj vásárlói véleményt?

Egy korábbi cikkünkben részletes segítséget adunk ahhoz, hogy akár azonnal kezdd el begyűjteni top ügyfeleid véleményét:
Téged érdekel ügyfeleid véleménye?

Ismerd meg a vevővélemények evolúcióját, hogy meghatározhasd, Te milyen véleményeket szeretnél megjeleníteni weblapodon és marketinganyagaidban.
Szövegírás evolúció: vásárlói vélemények

Tipp haladóknak:
Ha van olyan aloldalad, ahol minden vásárlói véleményt feltüntetsz (nálunk a Rólunk  aloldal ilyen), akkor szegmentáld a véleményeket szolgáltatások szerint, és a kapcsolódó véleményeket az adott értékesítési oldalon is tüntesd fel. Ötletet meríthetsz a Webszöveg átvilágítás oldalunkról.

Hasznos volt ez a szövegírási tipp?
Ha igen, akkor kérlek, ajánld a cikkünket vállalkozó barátaidnak!

0 hozzászólás a Vagyonokat érő, ingyenes szövegírási trükk bejegyzéshez

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: