main top

A színvonalas online kommunikáció alapkövei

2013. július 11. csütörtök 07:38

Míg 10 évvel ezelőtt az online kommunikáció szinte ismeretlen fogalom volt a magyar vállalkozók számára, ma már elképzelhetetlen egy sikeres cég jól működő weblap nélkül. Egyre többen belátják, hogy nem elegendő egy 10 perc alatt összetákolt weboldallal megjelenni. Ha még új számodra az online kommunikáció, de szeretnéd már az elejétől kezdve jól csinálni, olvasd el cikkünket.

Ha már rendelkezel jól működő weblappal, akkor is érdemes elolvasnod blogbejegyzésünket, hiszen jól tudjuk, „az ismétlés a tudás anyja”. Vagy nyugodtan látogasd meg előző blogbejegyzésünket, ahol egy 60 ezer Ft értékű kulcsszókutatást nyerhetsz.

Ma már bárki könnyedén és gyorsan készíthet saját weboldalt. Éppen ezért néhány éve elárasztották a világhálót webszemétnek minősülő honlapokkal és online tartalmakkal. Ahhoz, hogy ebből a tömegből ki tudj tűnni, nem elegendő egy szépen elkészített weblap, be kell tartanod néhány alapelvet.

A minőségi online kommunikáció alapelvei

1. Saját domain

Természetesen elsőre mindig az ingyenes megoldás tűnik a legolcsóbbnak, ám komolyabb célokhoz nem árt befektetni. Így az ingyenes honlapokra sem érdemes a céged jövőjét alapozni, hiszen az ilyen típusú tárhelyeken sokkal több a látogatókat zavaró spam, és korlátozottabb a lehetőség a struktúra és a dizájn alakítására. Emellett, mennyire hiteles számodra, ha egy vállalat domainje valami.wordpress.com-ra végződik?

2. Tiszta weboldal

Honlapod akkor felhasználóbarát, ha minden lényeges információt könnyű megtalálni. A menüpontok jól láthatóak, logikusak kell, hogy legyenek. Az egyes aloldalak az eredeti oldalon belül nyíljanak meg, hogy a látogatóidnak ne kelljen új ablakokkal vacakolnia.
Tisztítsd meg a honlapot a témához nem kapcsolódó reklámoktól, és az oldalra mutató linkeket se helyezd ki irreleváns gyűjtőlapra.

3. Minőségi tartalom

Egyedi, kreatív, informatív, szórakoztató tartalom: ez kell a népszerű honlaphoz. A célcsoportot megszólító szövegek, a folyamatosan frissülő blog visszahozza látogatóidat újra és újra. Ha pedig aktívan részt vesznek a párbeszédben, még jobban sajátjuknak érzik majd az oldalt és vele a terméket.

4. Közösségi aktivitás

A keresők már Facebook vagy Google+ oldalakat is megjelenítenek egy-egy kulcsszóra, ezért ezeken a felületeken is érdemes figyelmet fordítani az online kommunikációra. Az ideális posztok rövidek, de hatásosak. Képpel vagy videóval tovább fokozhatod az aktivitást.

5. Kulcsszókutatás

Bár a keresőoptimalizált weboldal alapja a profi kulcsszókutatás, ingyenes szoftvereket használva is kereshetsz releváns kulcsszavakat. Azonban, ha megteheted, ebbe a szolgáltatásba mindenképpen érdemes befektetned, hiszen várat építeni csak biztos alapokra lehet. Ha pedig nem tudod, milyen kifejezéseket ír be célcsoportod a Google-ba, mikor megoldást keres a problémájára, mi alapján készíted a szövegeidet? Kulcsszókutatás nélkül az online kommunikációd nem lehet keresőoptimalizált. Nélküle olyan, mintha egy lyukas csónakban evezve próbálnál célhoz érni…
Ha még nem tetted, mindenképpen érdemes játszanod júliusi nyereményünkért, a 60 ezer Ft értékű profi kulcsszókutatásért. Csupán egy perc, és máris esélyed lesz a főnyereményre:
kulcsszókutatás a SEO-s online kommunikációért.

Szerinted melyik a legfontosabb alapköve a sikeres online kommunikációnak?
Oszd meg velünk véleményedet hozzászólásban!

0 hozzászólás a A színvonalas online kommunikáció alapkövei bejegyzéshez

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: