main top

Ne csak a hírlevél, a cikk is legyen izgalmas!

2013. augusztus 29. csütörtök 10:32

Néhány hete írtunk a bombabiztos hírlevél 3 legfontosabb titkáról. Korábbi cikkünkből megtudhattad, mire kell odafigyelned hírlevél készítése során, hogy azt a lehető legtöbben elolvassák. Ha azt szeretnéd, hogy blogodat is rendszeresen látogassák, izgalmas, sokakat érintő témákról kell írnod.

E heti cikkünkben egy olyan technikát ismerhetsz meg, mellyel Te is könnyedén készíthetsz célpiacod számára lebilincselő cikkeket.

Igaz-hamis cikksablon, ami mindig beválik

Mindig érdekes elterjedt tévhitekről olvasni, mert könnyen, gyorsan új tudásra tehetsz szert. Saját szakterületeden is biztosan fel tudnál sorolni néhány téveszmét, melyet gyakran olvasni különböző internetes oldalakon. Olvasóid hálásak lesznek, ha eloszlatod ezeket a légből kapott hamis információkat, és jó fényt vet rád, hogy mindent tudsz a témádról.

A szakterületeddel kapcsolatos téves információkat felkutathatod különböző fórumokat, online női magazinokat, blogokat átfésülve. A leggyakoribb ferdítések akkor bukkannak fel, amikor a szerző meg akarja védeni saját cége arculatát, el akarja kerülni a konfliktusokat, rövidre akarja zárni a vitát, vagy ellenőrizetlen forrásokat használ. Ekkor apró füllentésekkel elfedheti az igazságot, amit te, mint a terület szakértője, biztos kézzel leplezhetsz le.

Így írj egy lehengerlő erejű cikket könnyedén, az alábbi sablon használatával:

1. lépés

Szedd pontokba az összes tévhitet, valótlan állítást, amit csak találtál a szakterületeddel kapcsolatban. Ha nem akarsz hosszadalmas vitákba keveredni, ne jelöld meg a forrást, ahonnan a hamis információ származik, csak oszlasd el a tévhiteket.

2. lépés

Gyűjts össze olyan igaz állításokat is a termékről, melyet nem mindenki tudhat, pedig érdekesek lehetnek.

3. lépés

Írd meg a cikk bevezetőjét, figyelemfelkeltő címmel ellátva. Emeld ki, miért hasznos elolvasni az írásodat, hogyan okulhatnak belőle az érdeklődők.

Majd pontokba szedve az igaz és a hamis állításokat, fejtsd ki a velük kapcsolatos tudnivalókat, bizonyítékokkal alátámasztva azokat. Érdemes olyan részletességgel írnod róluk, mely még érdekes és érthető laikusok számára is.

Tipp: 7 pontnál többre nincs szükség, ha sok mondanivalód van, inkább két cikket írj belőlük.

Így kreálhatsz könnyed, mégis hasznos olvasnivalót egy egyszerű sablon segítségével. Minél több jó cikket jelentetsz meg a weboldaladon, annál többen fognak szakértőként elkönyvelni.

Ráadásul amennyiben ezeket a cikkeket ráigazítod a számodra fontos kulcsszóra, akkor a Google természetes találati listáján is előre kerülhetsz, ami plusz látogatókat hoz a weblapodra, és növekvő bevételt jelent cégednek. Az üzleti kommunikáció legnagyobb ereje pedig ebben rejlik…

Ütős hírlevél, szövegírás, üzleti kommunikáció?
Kövesd blogunkat, ahol minden héten hasznos információval látunk el.
Iratkozz fel bal oldalon a hírlevélre, hogy semmiképpen ne maradj le a friss hírekről, játékokról.

Kategória: Hírlevél | Címke: | Hozzászólások (7)

7 hozzászólás a Ne csak a hírlevél, a cikk is legyen izgalmas! bejegyzéshez

  • Betty szerint,
    2013. augusztus 29. csütörtök 11:09 időpontban:

    Köszönöm, a jókor jött jó cikk aranyat ér! 🙂

  • Kútfúrás, rejtett költségek nélkül, garanciával. szerint,
    2013. augusztus 29. csütörtök 11:23 időpontban:

    Köszönöm a bejegyzést, szerintem nagyon röviden sikerült azt összefoglalnod, amit időnként ugyan ösztönösen megvalósítunk, de így tudatosan sokkal hatékonyabban tudunk tartalmat fejleszteni a jövőben.

  • Moni szerint,
    2013. augusztus 29. csütörtök 16:03 időpontban:

    Rendszeresen olvasom a blogodat, mindig jók a cikkek, de ez a mostani lesz egy ideig a kedvencem – nagyon hasznos!

  • Suri Éva szerint,
    2013. augusztus 29. csütörtök 19:37 időpontban:

    Köszönöm, ez a cikk nekem most nagyon-nagyon jókor jött! Pont azon töprengek, hogy miként és milyen formában oszlassak el bizonyos tévhiteket, amik adott esetben nagyon károsak lehetnek az érintetteknek.

  • Putnoki Julianna - Kreatív Szövegíró Kft szerint,
    2013. augusztus 30. péntek 11:13 időpontban:

    Szia Betty! Örülünk, ha segíthettünk!
    Julcsi

  • Putnoki Julianna - Kreatív Szövegíró Kft szerint,
    2013. augusztus 30. péntek 16:23 időpontban:

    Kedves Móni!
    Köszönjük szépen a dicsérő szavakat! 😉
    Julcsi

  • Putnoki Julianna - Kreatív Szövegíró Kft szerint,
    2013. augusztus 30. péntek 16:26 időpontban:

    Kedves Éva!
    Örülünk, ha segíthettünk Neked a cikkel!
    Szép napot,
    Julcsi

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: