main top

A webszöveg 3 végzetes hibája?

2013. október 24. csütörtök 12:09

Megjelent egy cikkünk a KKV Ház oldalán.  A webszöveg 3 végzetes hibája címmel.

Minél ismertebb szakterületén, annál több időt kell azzal töltenie, hogy webszöveg segítségével a szakértői státuszát építi.

Ez azért lehet kihívás, mert a gyorsan fejlődő cégeknél sokszor nincs kialakult rendje az üzleti kommunikáció menedzselésének. Ki fogja írni a hírleveleket? Ki kezeli a Facebook fiókot? Ahogy nő az új ügyfelek száma, úgy egyre kevesebb idő jut arra, hogy rendszeresen friss tartalom legyen a weboldalunkon.

Időnként a dinamikusan fejlődő cégeknél is előfordul, hogy nincs idő cikkeket írni, sosem érnek rá online kommunikációval foglalkozni, alig posztolnak a céges közösségi oldaladon, és teljesen le vannak maradva az új fejleményekkel kapcsolatban. Egészen addig, amíg fel nem ismerik, hogy az üzleti kommunikáció nem egy hobbi, aminek időnként hódol az ember. Ez is fontos része a vállalkozásnak, hiszen vásárlókat szállít és megalapozza a márkanevet a piacon.
Az alábbiakban a tipikus hibákat szedtük össze, hogy az ismeretek birtokában sikeres üzleti kommunikációt folytathasson.

Érdemes tovább olvasni a cikk folytatását 

 

0 hozzászólás a A webszöveg 3 végzetes hibája? bejegyzéshez

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: