main top

Kérdezz, keress, legyél sikeres LinkedInnel!

2013. december 12. csütörtök 10:05

LinkedInHa üzleti célú közösségi oldalt keresel, a LinkedIn számodra a tökéletes választás a B2B szektorban (ha cégeket szolgálsz ki). Persze, a Facebookot is használhatod vállalkozásod népszerűsítésének érdekében, de a legnagyobb közösségi oldalt már magabiztosan használod valószínűleg Te is. Emellett új kapukat nyithatsz, magasabb szintre helyezheted vállalkozásodat a LinkedIn segítségével.

Cikkünkben bemutatjuk, miért éri meg neked nyitni, hol vannak a LinkedIn fókuszpontjai, és hogyan tudsz még sikeresebb lenni.

„Á, a LinkedInt úgysem használja senki!”

Csak a magyar felhasználók száma körülbelül 350 ezer, az összes felhasználó pedig 135 millió. Rengeteg nagyvállalati döntéshozó rendszeresen szétnéz a fiókjában. Ez az érv megtört tehát, nem?
A továbbiakban megtudod, miért nyiss a LinkedIn felé.

Üzleti kérdésed van? A LinkedIn felhasználói segítenek!

A LinkedIn a nagy keresetű, magas végzettségű és jó döntési pozícióban lévő embereket tömöríti, ezért sokat tanulhatsz a többi felhasználótól. A közösségi oldalnak van egy olyan felülete, ahol kérdéseket tehetsz fel.
Például, ha az érdekel, hogyan tudod eladni termékedet nagy viszonteladóknak, egyszerűen írj egy kérdést, és biztos lehetsz benne, hogy hamarosan választ kapsz, és a legjobb tippekkel látnak el.
De nem csak kérdezhetsz, hanem partnercégeket is találhatsz! Nézzük, hogyan…

Találd meg üzleti partnereidet

Mint minden közösségi oldal, a LinkedIn is a kapcsolatépítésről szól. Bármilyen üzletágban is tevékenykedsz, biztosan találsz egy csoportot, ahol hasonló foglalkozású embereket és cégeket ismerhetsz meg. Egyszerűen veheted fel velük a kapcsolatot, legyen az akár a cégvezető. Levelezhetsz, érdeklődhetsz, hasznos ötleteket meríthetsz üzleted jobbá tételéhez.
A szakmai csoportokban hozzáértésedet megvillanthatod, ha építő jellegű hozzászólásokkal veszel részt a csoport beszélgetéseiben. Játszva emeled a szakértői státuszod!

Nem csak céged, hanem saját LinkedIn profilod is fontos

A LinkedIn keresőjével a felhasználók olyanokat keresnek, akik rendelkeznek azokkal a képességekkel vagy információkkal, amire nekik szükségük van. Lehet, hogy éppen téged keresnek. Ne feltétlenül fejvadász cégekre gondolj, sokan mások is használják kapcsolatkeresésre a LinkedInt. Éppen ezért fontos, hogy folyamatosan karban tartsd a profilod, és részletezd szakmai tevékenységeidet.
Ha például egy partnercéged keresel, biztosan téged is érdekelne, ki a cégvezető. Ez fordítva is így van. Amikor a te céged kelti fel valaki érdeklődését, meg fogja nézni a profilodat. Látja a színes, gazdag információt, tapasztalatokat és ajánlásokat, így meg is nyerted a bizalmát, kapcsolatba fog lépni veled.

A kevesebb néha több

Mivel a Facebook már rendkívül telített, a posztjaid eltűnhetnek a rengetegben.
A LinkedInen naponta csak néhány közzététel jelenik meg az üzenőfalon. Ezért egy LinkedInes poszt vagy megosztás sokkal többet ér, hiszen biztosan látják, és célzottabban tudod a cégedet népszerűsíteni.
Ráadásul a LinkedInen ajánlásokat is gyűjthetsz, amivel még népszerűbb lehetsz.
Az ajánlási rendszer a LinkedIn nagy innovációja, erről bővebben olvashatsz korábbi cikkünkben: Az üzleti élet Facebookja – Linkedin

Te használod a LinkedInt? Oszd meg véleményed!

Kategória: Linkedin | Címke: | Hozzászólások (0)

0 hozzászólás a Kérdezz, keress, legyél sikeres LinkedInnel! bejegyzéshez

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: