main top

A jó szöveg inkább kép

2014. január 23. csütörtök 12:52

Megjelent egy cikkünk az Piac & Profit oldalán. A jó szöveg inkább kép címmel.

Az internet hatására az olvasási szokások is megváltoztak. A balról jobbra, fentről lefelé történő olvasás már a múlté. Az emberi szem, főleg, ha gyorsan meg akarja szerezni az információt, úgy tekint a webszövegre, mint egy képre: egészként látja, megkeresi a lényeget, és a részletekre csak akkor szán időt, ha van rá ideje, és kellően felkeltették az érdeklődését.

Merengjen el egy kicsit azon, hogyan szokott olvasni! Első betűtől az utolsóig? Vonzzák a hosszú, összefüggő webszövegek? Vagy éppen ellenkezőleg?

Most pedig képzeljen maga elé egy képet! Hogyan fogadja be az információt? Nyilván a lényegre koncentrál, utána, ha van ideje, továbbsiklik a szeme a részletekre. A webszövegolvasás is így működik.

Minél könnyebb észrevenni a lényeget egy webszövegben, annál vonzóbb, és annál nagyobb az esélye rá, hogy lebilincselje az olvasóját. Ehhez jelent nélkülözhetetlen segítséget a listázás.

 

Érdemes tovább olvasni a cikk folytatását

0 hozzászólás a A jó szöveg inkább kép bejegyzéshez

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: