main top

Az üzleti kommunikáció nem egy hobbi

2014. április 23. szerda 20:55

Amikor a vállalkozások marketingstratégiát készítenek – az üzleti kommunikáció eszközeit veszik sorra –, gyakran nem aknázzák ki megfelelően az összes rendelkezésre álló lehetőséget.

A hatékony kommunikáció első kérdése: kihez akarsz szólni?

Ahhoz, hogy az online kommunikációd elérje a célközönségedet – hiszen ezért dolgozol –, ismerned kell a potenciális vevőid internetes szokásait.

A divatos közösségi portálokon való jelenlét, élen a Facebookkal és a LinkedInnel, ma már szinte minden vállalati kommunikációnak része lett, de ezek a közösségi médiumok folyamatos mozgásban vannak – és velük együtt a felhasználók is változnak.
Az információ világában sorban újabb és újabb közösségi, illetve fájlmegosztó oldalak nyílnak, ezeknek egyre több és több felhasználójuk lesz.
A tanácsunk tehát az, hogy az üzleti kommunikációd is több internetes platformon működjön, egy időben a célközönséged és a felhasználói szokások függvényében.
Tanulj, fedezz fel új lehetőségeket is, álljon a marketingkommunikációd több lábon.

Az üzleti kommunikáció nem egy hobbi

Ha már eldöntetted, hogy az internetes kommunikációd milyen csatornákon fog működni, akkor következik az üzleti kommunikáció talán legnehezebb része, a tartalommal való feltöltés, a szövegek megírása.

Ismét a potenciális célpiacod helyébe kell képzelned magad

Sőt! Ez már nem is elég. Pontosan tudnod kell, hogy melyek azok a kulcsszavak, amiket a fogyasztóid keresnek, és tudnod kell, hogy hogyan szerkeszd, csiszold átütő egésszé a mondanivalódat, hogy azt valóban el is olvassák azok, akiknek szánod.
Az internetes kommunikációd mindig hiteles és őszinte legyen, hiszen Te sem hiszel el mindent, amit olvasol, főleg nem az interneten.

Az online kommunikációhoz rengeteg ötletre és időre van szükség, összességében sok energiát igényel

Az üzleti kommunikáció fogalma nem könnyen meghatározható fogalom, és a sok kommunikációs ügynökség sem azonos üzleti kommunikációs stratégiát javasol.

Ahhoz, hogy az üzleti kommunikációd sikeres legyen, és a honlapod vásárlókat szállítson, érdemes felmérni, hogy a jelenlegi kommunikációd milyen irányba halad.

Egy alapos elemzés, egy Webszöveg Átvilágítás után biztosan tudni fogod, hogy melyek azok a területek, amiket javítva lényegesen hatékonyabbá teheted az üzleti kommunikációdat.

0 hozzászólás a Az üzleti kommunikáció nem egy hobbi bejegyzéshez

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: