main top

Használd ki a Facebook hirdetés remek alternatíváit

2014. június 18. szerda 10:52

Vannak, akik szerint a Facebook az isten. Mások szerint a Facebook a sátán. Akárhogy is van, a Facebookot felhasználók tömegei nézik nap mint nap. Épp ezért a Facebook hirdetés napjainkban már valódi művészetté nőtte ki magát.

Azonban a Facebook hirdetés sem csodaszer

Ha úgy döntesz, beruházol egy Facebook reklámba, nem vitatjuk, egészen biztosan sokan látják naponta. Az igazi kérdés azonban ott kezdődik, hogy hány olyan felhasználó néz rá a reklámodra, aki valóban potenciális fogyasztód lehet.

A kevesebb néha több – szokták mondani. Bizonyos mértékben a Facebook hirdetés is pozícionálható, azonban, ha lézerpontos és ultrahatékony stratégiára vágysz, nem biztos, hogy a Facebook a legjobb ötlet. Most három példát mutatunk neked, mellyel jobban tudsz célozni, mint Zuckerberg találmányával! Olvass tovább a részletekért!

1. Szakértői cikkek

Ha rendszeresen jelentetsz meg szakmai cikkeket olyan portálokon, újságokban, amit a célpiacod olvas, akkor a szakértői státuszodat meg tudod emelni. Minél több helyen találkoznak az izgalmas cikkeiddel, annál inkább erősödik a bizalom a céged iránt.
Ahogy a leghosszabb út is egyetlen lépéssel kezdődik, itt sem kell elsőre nagyot harapni a tortából. Vedd fel a kapcsolatot néhány sajtótermékkel, és ha ott már rendszeresen (havonta legalább egyszer) megjelennek a cikkeid, akkor lépj tovább. Mi is ezt az utat járjuk. Évekkel ezelőtt még csak egy-két helyen publikáltunk, ma már havonta 8-10 helyen találkozhatsz a cikkeinkkel, mert egyre több a médiamegjelenésünk.

2. Google AdWords

A Google keresőjén emberek milliói böngésznek nap mint nap. Egy felmerült kérdésüket próbálják megoldani – miért ne segítene ebben éppen a te céged? Az AdWords úgy működik, hogy előre megadsz kulcsszavakat, amire ha rákeresnek, a hirdetésed megjelenik az első találati oldalon. A titok éppen a kulcsszóban rejlik. Alapos átgondolást és kutatómunkát igényel, hogy megtaláld a legjobb kifejezéseket, amivel a leginkább meg tudod célozni vásárlóidat. Ám ha ezeket jól választod meg, garantáltan nagyobb sikere lesz, mint a Facebook hirdetésnek.

3. Céges blog és hírlevél

Egy oldal, ami olyan, amilyennek te szeretnéd. Egy lebilincselő céges blog a marketingtevékenységed csodaszere lehet. Blogolni nagyszerű, ne félj belevágni! Egy filléredbe sem kerül, és pontosan olyan, mint Te és a céged. Ha ügyesen bánsz a kulcsszavakkal, a Google is imádni fogja az oldaladat, így ha rendszeresen és sokat blogolsz, akár AdWordsre sem lesz szükséged. Ha blogolsz, ne feledkezz meg a hírlevélről sem: hűséges olvasóidat folyamatosan informálni kell a blogon megjelent újdonságokról és érdekességekről.

Itt, a Szövegírásblogon, mi is rengeteget írtunk már a céges blog előnyeiről és hasznáról. Olvasd el például ezt: Az online kommunikáció jolly jokere: a céges blog

2 hozzászólás a Használd ki a Facebook hirdetés remek alternatíváit bejegyzéshez

  • A facebook hirdetés választási lehetőségeiről | Romkert Debrecen szerint,
    2014. november 11. kedd 11:20 időpontban:

    […] a potenciális vásárlóidat, hogy téged, a te termékeidet válasszák. A facebook és a facebook hirdetés rengeteg emberhez eljut, de vannak veszélyei is. Ha nem jól célzol, hatalmas összegekbe kerülhet. Az online […]

  • Mikor sikeres a facebook hirdetés? | Online Tananyag szerint,
    2014. november 11. kedd 11:22 időpontban:

    […] megpezsdíteni weboldaluk forgalmát? A dinamikus növekedéshez jól kell tudni kommunikálni is. A facebook hirdetés nagyban segít a népszerűség növelésében, de akár tetemes kiadással is […]

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: