main top

Súgok egy titkot

2014. június 25. szerda 15:22

A weblapod egyik legfontosabb aloldala az értékesítési oldal, ahol a belépőtermékedet lehet megrendelni. Ha ez rosszul van megírva, akkor a látogatók megszerzésére rengeteg pénzt dobsz ki az ablakon – mert nem fognak vásárolni. Ezt egyre több ügyfelünk tudja, ezért az értékesítési szövegek írásáról tartottunk egy tréninget pénteken, ami igen jól sikerült.

 Hogyan értékelték a résztvevők az előző képzést?

21-en töltötték ki az értékelést a képzés végén, amiben osztályozták a munkánkat.

Büszke vagyok arra, hogy ilyen válaszok érkeztek:

Mennyire voltál elégedett a tréninggel?

15 db 5 (kitűnő)
6 db 4

Mennyire voltál elégedett Zsuzsa előadásával?
20 db 5 (kitűnő munkát végzett)
1 db 4

Mindenkitől megkérdeztem a tréning elején, hogy mit szeretne hazavinni, a végén pedig megkérdeztem, hogy mit kaptak. Élmény volt hallgatni a beszámolókat, mert maximálisan elégedett volt mindenki.

Én hiszek abban: velem együtt sokan gondolják úgy, hogy a nyár nem csak medencézésre és láblógatásra való, ezért előkészítettük a következő tréningünket neked. Ha szeretnéd megelőzni a versenytársaidat, amíg ők az uborkaszezonra hivatkozva végigszendergik a nyarat, akkor most figyelj!

Hogyan emeld meg a bizalmi indexet?

A sikeres cégek tudják, hogy ha folyamatosan kommunikálnak az ügyfeleik felé, akkor ezzel meg tudják emelni a bizalmi indexet és a szakértői státuszukat. Ha neked is van hírleveled, akkor tisztán látod, hogy mennyi pénz van abban, ha hétről hétre megosztasz az olvasóiddal egy szakmai trükköt. Szépen kialakul a bizalom, és amikor elérkeznek a döntési folyamatban ahhoz a ponthoz, hogy vásároljanak, akkor kitől fognak segítséget kérni? Na, kitől?
Bingó! Eltaláltad! Tőled.

3 fontos kérdés

Mit kell ahhoz tenni, hogy hétről hétre olyan cikkeket tegyél fel a weblapodra, blogodba, ami tetszik a potenciális érdeklőidnek, ugyanakkor a Google is értékeli?
Hogyan tudod az egekbe emelni a szakértői státuszodat? (Ennek 48 módját ismerem, és júliusban veled is szívesen megosztom ezeket.)
Miként tudod megtervezni negyedévre előre az üzleti kommunikációdat?

Ha ezekre a kérdésekre tudod a választ, akkor nem kell aggódnod amiatt, hogy a pattanásos konkurenseid megelőznek a Google találati listáján, mert jobban értenek az online marketinghez, mint Te.

A mi legjobb ügyfeleink azok az emberek, akik a saját szakterületükön kiválóak, és kimagasló kommunikációra van szükségük. A zseniális szakértelmet igen könnyű úgy kommunikálni, hogy ebből jelentős többletbevétele legyen a cégnek. Ha úgy érzed, hogy az iparágad kiemelkedő szakembere vagy, mert ezer olyan kérdésre tudod a választ, amire a versenytársaid csak széttárják a karjukat, akkor van egy jó hírem számodra.

Súgok egy titkot

A hétvége során csendben, titokban felkerült egy új bejegyzés a blogra.
Ez a szöveg így, ilyen formában nem sokáig lesz látható, tehát érdemes hamar megnézned!

Mikor ügyfeleinkkel beszélgetek, nagyon gyakran találkozom azzal, hogy a cégvezetőnek fogalma sincs róla, hogyan látják kívülről őt az ügyfelek. Gyakori eset, hogy brutál nagy tapasztalata van egy szakembernek, a honlapján azonban csipetnyi tudást sem oszt meg a potenciális ügyfeleivel. Csupa unalmas info szerepel a weblapon az ISO minősítésről és az alapítás évéről. A rossz hír az, hogy az embereket ez nem érdekli. Az interneten szörfözők 95%-a információt keres, és csak 5% akar vásárolni. Ha ezeknek az embereknek segítünk a vásárlói döntésben (hogyan kerüljék el a csapdákat, mire figyeljenek a döntésnél, milyen kérdéseket tegyenek fel a vásárlás előtt), akkor hozzánk fognak kötődni. Ezt hatékony üzleti kommunikációval lehet elérni.

Mindig van hova fejlődni…

Ilyeneket hallok időnként zseniális vezetőktől:

  • Hát a szakma jól ismer, de nem mondhatni, hogy nagy hírnevem lenne…
  • Itt van ez a konkurens, aki egy 20 éves hülyegyerek, és elveszi a vevőimet, pedig semmit nem tud a szakmáról… nem tudom, hogy csinálja!

Elkeserítő, milyen kevés cég használja ki az online jelenlét lehetőségeit. Pedig van 49 módszer, amivel fel tudod építeni a szakmai státuszodat!

Erről és ennek a kiaknázásáról fog szólni a következő előadásunk, 2014. július 23-án, szerdán, a Lurdy házban.

Ez egy hiánypótló tudás, amit megosztunk veled, mert ma senki nem járja körbe úgy az üzleti kommunikáció kérdéskörét, ahogy ezt mi tesszük.
Ha befektetésnek tekinted a szerdai napot arra, hogy tanulj, akkor olyan tudás birtokába kerülsz, amivel végre kivívhatod magadnak az egyik legelőkelőbb helyet a szakmai ranglétrán. Együtt elkészítünk egy térképet, hogy merre indulj, ha folyamatos kommunikációval akarod támogatni a cégeden belüli marketing- és értékesítési folyamatokat. Ha használod a tréningen hallottakat, akkor megmutathatod a világnak az erősségeidet, és eléred azt, hogy a látogatók megszavazzák a vállalkozásodnak a bizalmat, azaz, lerövidítheted a vásárlói döntést. Ebből pedig több pénzed lesz.
Végre elkezd a weblapod pénzt termelni!

Lesd el a fortélyokat!

Ne hagyd, hogy a frissen végzett pattanásos versenytársaid nulla gyakorlati tapasztalattal és erős online jelenléttel megelőzzenek! Lesd el a fortélyokat, hogy miként nyerd el vásárlóid bizalmát, és betonozd be szakértői pozíciódat néhány pofonegyszerű, mégis brutálisan hatékony módszerrel. Együtt megtervezzük a következő negyedévre az üzleti kommunikációdat, és amíg mások napoznak, Te kész tervekkel térsz haza a tréningről!
Az előadás ára egyelőre nevetségesen alacsony.
De ez nem lesz mindig így… jobb, ha sietsz!

Hozz egy jó döntést, és írd be a naptáradba, hogy 2014.07.23-án felpezsdíted az online kommunikációdat.

Jelentkezz most!

Érdekel, hogyan emelheted a fellegekbe a szakértői státuszodat? Kattints ide! 

0 hozzászólás a Súgok egy titkot bejegyzéshez

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: