main top

Így mutasd meg a szakértelmedet hatékony kommunikációval

2014. július 9. szerda 09:59

Hétfőn a Performia Vezetői Klubban előadást tartottam az online kommunikáció erejéről, és azon belül a legtöbbet a szakértői státuszépítés fortélyairól kérdeztek a résztvevők. Arról már írtam neked, hogy 49 módszere van annak, hogy felépítsd a szakértői státuszodat, és megmutasd, hogy miben vagy jobb a versenytársaidnál. Erről szól a következő képzésünk is.

Ezt a 49 módszert 3 csoportba rendeztem, hogy könnyebben tudd alkalmazni.
Mert ma már nem elég jónak lenni.
Jónak is kell látszani!

Három fő irány a szakértői státusz építésére:

  1. Hozzáértés, kompetencia
  2. Népszerűségi index
  3. Nagyvállalati fegyvertár

Ma az első csoportról írok neked, azaz, a hozzáértés bemutatásáról.

Te hogyan tudod kommunikálni a kompetenciádat?

Nekünk a legjobb ügyfeleink azért rendelnek tőlünk hosszú távon hírleveleket, értékesítési szövegeket, AdWords vagy Facebook kommunikációt, PR cikkeket, mert szívesebben foglalkoznak a saját szakterületükkel, mint az írással.

Mi a kiváló cégeknek tudunk abban segíteni, hogy kimagasló kommunikációval támogassuk a marketing- és az értékesítési céljaikat, azaz, több bevételük legyen.

Gyula örömmel tart előadást 50 embernek, mert azt imádja, ha a szervezetfejlesztésben segíthet a nagyvállalatoknak. Ferit feltölti energiával, ha beépíthet egy implantátumot, mert annak örül, ha szebb a mosolya a pácienseinek. Azért sikeresek, mert átjön a mondataikból az a szenvedély, ami fűti őket, ha a saját területükről van szó.

Amikor beszélgetsz egy sikeres szakértővel, akkor tíz perc alatt érzed, hogy a területe legképzettebb szakemberei között van, vagy csak egy kókler. Ezer tanfolyamot elvégzett, sorra falja a szakkönyveket, kimagasló eredményeket ér el, külföldi szakirodalmat olvas, publikál, tanulmányokat ír. De ez nem minden…

A 49 módszeren belül 19 eszköze van annak, hogy bemutasd a szakmai hozzáértésedet.

Július 23-án, szerdán a Lurdy házban arról fogok beszélni, hogy a 49 módszer közül melyek azok, amelyeket Te is tudsz használni. Ahogy megszokhattad, a tréning végén egy olyan jegyzettel fogsz hazatérni, amivel még júliusban elkezdheted kommunikálni a szakmai sikereidet úgy, hogy abból bevételed legyen.

Nem azért kommunikáljuk a szakértelmünket,
mert ego problémáink vannak

Nem önigazolást keresünk magunknak. Azt már rég megszereztük.
Azért írunk cikkeket a weboldalunkra, mert több pénzt akarunk keresni. Mivel 2008 óta bizalmi válság van, ezért bizalmat kell építeni. A potenciális vevőid határozatlanok, és tele vannak kérdésekkel. Ha segítesz nekik, akkor nyerhetsz. Ha érzik, hogy hozzád fordulhatnak a kérdéseikkel, akkor megszavazzák neked a bizalmat.

Sajnos, az interneten nem minden szakértő mutatja meg az erősségeit. Vannak olyan weboldalak, amit soha nem frissítenek, nem számolnak be a szakmai sikerekről, nem építenek bizalmat. Attól, hogy a Kovács Kft. 2001-ben alakult, még nem esek hanyatt – pedig a legtöbb weboldal nyitóoldalán még ma is ilyen haszontalan információval lopják az időmet.
Ez digitális környezetszennyezés…

Az interneten az emberek 95 százaléka információt keres.
Nálad megkapják?

Tégy jót magaddal. Nézd meg a webszövegedet.
Igen, most nyisd meg egy új ablakban!

Vess rá egy friss pillantást, és döntsd el, hogy visszaadja-e azt a szakmai hozzáértést, amivel a versenytárgyalások során meggyőzöd a partnereidet, hogy hozzád forduljanak, és ne a konkurenseidhez.

Ha úgy érzed, hogy a szakterületed egyik legjobb, legképzettebb szakembere vagy, akkor ellenőrizd le a weblapod tartalmát. Vajon a mostani szövegekből kiderül-e a honlapod látogatói számára, hogy miért vagy Te a legjobb választás?

Amennyiben úgy érzed, hogy a weblapod nem olyan kimagasló, mint amilyen a céged, akkor két hét múlva szerdán, július 23-án nálunk a helyed.
Gyere el Te, vagy küldd el a kollégádat!

Írd be a naptáradba, hogy Szakértői Státuszépítő tréningre jössz július 23-án, mert ezzel teszel a legjobbat a cégednek!

A nap végére megnézzük, hogy a Te vállalkozásodban a 49 státuszépítő eszközből mennyit tudsz használni. Ma még csak a kompetencia bemutatásáról volt szó. Pénteken a népszerűségi indexről fogok írni gondolatébresztőt. Július 23-án viszont megtervezzük negyedévre előre az online kommunikációdat. Minden hétre lesz ötleted, hogy miről írjál, ezt garantálom.

Megírjuk előre a következő tizenkét hét címsorait közösen, és azt is megtervezzük, hogy miről fognak szólni a cikkek.

Hogy lesz ebből pénzed?
Úgy, hogy megtervezzük együtt azt is, hogy milyen lezárás részeket használj a cikkek végén. Hiszen az a célunk, hogy több bevételed legyen.

OK, ott a helyem!
Mennyibe kerül?

A Szakértői Státuszépítő tréning ára nettó 49.000 forint. Minden tippet megkaparinthatsz csupán ezer forintért. Remek befektetés, mert amikor elkezded ezeket az eszközöket használni, akkor százezreket fognak neked érni.

Gyors döntés – nagy kedvezmény

A sikeres vezetők gyorsan döntenek, mert az élet pörög.
Mi is határozott vállalkozókkal szeretünk dolgozni, ezért, ahogy megszokhattad tőlünk, most is van korán kelő kedvezményünk.

Néhány napig még közel húszezer forintot megspórolhatsz.

2014. 07. 13-ig 40% kedvezménnyel, nettó 29.400 Forint
2014. 07. 20-ig 20% kedvezménnyel, nettó 39.200 Forint

Töltsd ki a jelentkezési lapot most, és előzd meg a versenytársaidat!

 
 

Egy hozzászólás a Így mutasd meg a szakértelmedet hatékony kommunikációval bejegyzéshez

  • Konkurenciagyilkos kommunikációs trükkök | szövegírás blog.hu szerint,
    2014. július 11. péntek 00:18 időpontban:

    […] napja írtam neked arról, hogy miként tudod a hozzáértésedről meggyőzni az embereket. Így mutasd meg a szakértelmedet hatékony kommunikációval.Természetesen a blogbejegyzésben nem fejtettem ki mind a tizenkilenc eszközt, de kaptál […]

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: