main top

Konkurenciagyilkos kommunikációs trükkök

2014. július 11. péntek 00:18

A mai szélsebesen forgó világban nem könnyű az élmezőnybe kerülni azzal a tudással, amit az egyetemen szereztünk meg. Brian Tracy azt tanítja, hogy bármilyen területen a legjobbak közé verekedheted magad. A recept: ha két éven keresztül napi egy órán át olvasod a friss szakirodalmat, képzed magad, és tanulod a szakmádat, akkor megelőzöd a versenytársaidat.
Imádom Brian Tracyt, de van ezzel kapcsolatban egy észrevételem.

Ma már nem elég jónak lenni.
Jónak is kell látszani.

Konkurenciagyilkos kommunikációs trükkök

Ha magad mögé akarod utasítani a versenytársaidat, mert megelőztek a legjobb kulcsszavadra a Google-ban, akkor figyelj. 49 módja van annak, hogy a szakértői státuszodat megemeld. Ha használod ezeket az eszközöket, akkor kivívhatod a figyelmet, és az ezzel járó profitot Te fogod bezsebelni. Ezeket az eszközöket három blokkba szedtem szét.

Három fő irány a szakértői státusz építésére:
Hozzáértés, kompetencia
Népszerűségi index
Nagyvállalati fegyvertár

Néhány napja írtam neked arról, hogy miként tudod a hozzáértésedről meggyőzni az embereket. Így mutasd meg a szakértelmedet hatékony kommunikációval.
Természetesen a blogbejegyzésben nem fejtettem ki mind a tizenkilenc eszközt, de kaptál tippeket, hogy merre indulj. A második blokkba a népszerűségi index tartozik.
Ha megmutatom neked, hogy a legutóbbi tréningünk résztvevői mit mondtak a képzésünkről, akkor ez lefesti számodra, hogy mit gondolnak rólunk a hozzád hasonló vezetők.

Mit adott neked a tréning?

„Átfogó ismereteket: átgondolhattam, hogy melyik irány jó és melyik kevésbé, min kellene változtatnunk.”
„Új gondolkodásmód a leendő ügyfelek szemszögéből/problémájából nézve és nem a saját termékelőnyeink szerint.”
„Lendületes volt, laza és közvetlen. Tetszett a rendszerszerűség, jó modelleket láttam, sokat írtam, struktúrákat kaptam.”

Mi tetszett a legjobban a mai napon?

„A gyakorlatias megközelítés, a tartalmasság, a közvetlen légkör, a helyszín, és az, hogy azonnal használható tudásra tettem szert ma.”
„Teljes mértékben gyakorlati volt, majdnem kész termékkel távozhatok.”
„Összeszedett, jól felépített gondolatmenetével sok segítséget adott, jó támasz lesz a későbbiekben.”

Ahogy látod, az ügyfeleink körében elég népszerű volt a képzés. Az ügyfélvéleményeken kívül azzal is megmutathatod a népszerűségedet, ha leírod, hogy ötezren olvassák a blogodat, vagy ezren követnek a Facebookon. Összesen erről a területről tizenegy eszközt fogunk alaposan körbejárni két hét múlva, szerdán, a Szakértői Státuszépítő képzésen.

A 49 módszeren belül 10 eszköze van annak, hogy megmutasd a népszerűségi indexedet

A harmadik csoportba a nagyvállalati fegyvertár tartozik. Ott 21 fortélyt fogok mutatni, amelyek közül néhányat Te is ellophatsz a multiktól. Július 23-án, szerdán a Lurdy házban arról fogok beszélni, hogy a 49 módszer közül melyek azok, amelyeket Te is tudsz használni.

Mi fog történni a tréningen?

Miután ellenőrizzük, hogy a listán szereplő eszközök közül miket tudsz használni, megtervezzük a következő tizenkét hétre az üzleti kommunikációdat.

Ma már remek magyar marketingesektől tanulhatod meg, hogy jó stratégiával miként szólítsd meg a célpiacodat. Kövesd Surányi Ferit, a VHK-t, az OMA-t vagy Wolf Gábort, ha ebben szeretnél fejlődni.

Amennyiben értékes a tudásod, akkor folyamatosan érdeklődnek az emberek a portékád iránt. Ehhez információt kell adni: olyan szakmai tudást, ami neked a kisujjadban van. Szerencsére a potenciális vevődnek ez az info segít a döntésben, így később hozzád fog fordulni, ha kérdése van.

A marketing aztán átadja a forró jelölteket az értékesítőknek, akik lezárják az üzletet. Erről sokat tanulhatsz az értékesítési trénerektől, mondjuk Kasza Tamástól.

Alapozd erre a 3 alappillérre a kommunikációdat!

Az online üzleti kommunikáció alappillérei: a marketing, az értékesítés és a SEO (keresőoptimalizálás). Július 23-án azon fogunk dolgozni, hogy a következő hetekben minél jobban támogassa a kommunikációd a céged marketing- és értékesítési stratégiáját.
Hogyan?
Imádlak, hogy követsz, de ingyen nem árulok el mindent még neked sem…

Gyere el a tréningre, és megtudod!

A Szakértői státuszépítő tréningünk egyedülálló a piacon, mert mi három területre adunk neked rálátást. Klassz dolog, ha képzed magad, de hidd el, hogy akkor is tudunk neked újat mondani, ha a három területből kettőben profi vagy. Sok olyan ügyfelünk van, aki vérprofi értékesítő, de utál sales szöveget írni. Olyan ügyfelünk is van, aki jó cikkeket ír, de azt nem tudja, hogy ezeket a cikkeket hogyan tolja előre a Google-ban.
Most átfogó képet szerezhetsz a három területről.

Kézzelfogható tudást adunk

Ha rászánsz egy napot arra, hogy a kommunikációd támogassa a vállalkozásodat, akkor olyan negyedéves tervvel fogsz hazatérni, ami pénzt hoz neked.

Írd be a naptáradba MOST, hogy Szakértői Státuszépítő tréningre jössz július 23-án, mert így végre megelőzheted a versenytársaidat!

Kerülj az élmezőnybe, és foglald el a téged megillető helyet!
Mutasd meg a szakértelmedet a nagyvilágnak. Nem azért tanultál annyit, hogy a pattanásos konkurenseid lenyúlják előled a legjobb ügyfeleket az internetről…
Mutasd meg az erősségeidet!

OK, meggyőztél!
Mennyibe kerül?

A Szakértői Státuszépítő tréning ára nettó 49.000 forint. Minden tippet megkaparinthatsz csupán ezer forintért. Remek befektetés, mert amikor elkezded ezeket az eszközöket használni, akkor százezreket fognak neked érni.

Töltsd ki a jelentkezési lapot most, és előzd meg a versenytársaidat!


0 hozzászólás a Konkurenciagyilkos kommunikációs trükkök bejegyzéshez

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: