main top

A bevételnövelő online kommunikáció 7 alaplépése

2014. augusztus 25. hétfő 12:07

Mi a titkuk azoknak a cégeknek, akik kirobbanó eredményeket érnek el az online kommunikációjukkal?

A sikeres vezetők tudják, hogy az online kommunikáció akkor hozza a legjobb eredményt, ha támogatja a marketing- és az értékesítési célokat. Folyamatos kommunikációval Te is elérheted, hogy a blogkommunikációdnak, hírlevelednek köszönhetően mindig legyenek forró jelöltjeid, tehát potenciális vásárlóid. Jól megírt értékesítési szövegekkel, sales oldalakkal pedig lezárod ezeket a jelölteket, vagy (prémiumtermékek esetén) előkészíted az értékesítőid munkáját. Ilyen háttértámogatással ők könnyebben és gyorsabban kötnek üzletet, és így több bevételed lesz. Ráadásul, ha mindezt tudatosan építed fel, akkor a Google találati listáján is előrekerülhetsz…

Olyan ez, mint az autóvezetés. Ott is megvannak az alaplépések, amit érdemes betartani. Először megtanultad az alapszabályokat, a KRESZ-t. Amikor ebből levizsgáztál, akkor odaengedtek a kormányhoz, és elkezdtél vezetni. Ha már le tudtál parkolni anélkül, hogy vér folyt volna, akkor mehettél ki a forgalomba.
Nem ész nélkül, össze-vissza ugráltak a lépések között, hanem egymásra épültek ezek a folyamatok.

Az online kommunikációnak ugyanígy megvannak az alaplépései. Ha ezeket felfedezed, akkor Te is piacvezetővé válhatsz az iparágadban.

Miféle úri huncutság az online kommunikáció?

Tudom, hogy sok vállalkozó fejében zűrzavar van az üzleti kommunikáció terén. Nekünk az a küldetésünk, hogy ebben segítsünk a cégeknek, mert az üzleti kommunikáció a mi szenvedélyünk. Erről blogolunk 2008 óta több ezer embernek, erről írunk cikkeket havonta 8-10-szer a médiába, erről tartunk előadásokat és tréningeket, és ezt kínáljuk az ügyfeleinknek is. Az üzleti kommunikáció három alappillére: marketing, értékesítés és a keresőoptimalizálás (SEO, Search Engine Optimization). Ez azt jelenti, hogy a kommunikáció akkor profi, ha támogatja a cég marketing- és értékesítési céljait, Google-barát módon.

A marketingesektől megtanulhatod, hogy miért fontosak a marketingszövegek a weblapodon. Olyan zseniális szakértők, mint az OMA, Wolf Gábor, Surányi Feri szuper anyagokat raktak erről össze, biztos Te is sokat olvastál már a témában. Az értékesítési trénerektől, például Kasza Tamástól megtanulhatod, hogy miért kell jól felépített értékesítési szöveg a honlapodra. Szerencsére ma már a keresőoptimalizálás és a közösségi média fontosságáról is egyre többen beszélnek.

Rengeteg információ elérhető az interneten. Az elmúlt hat évben mi is legalább ötszáz cikket írtunk a témában. De sokszor azt látom a személyes tanácsadások alatt, hogy a fontossági sorrendet nem látják tisztán a cégvezetők.

Melyik a fontosabb?
Hírlevek, blogbejegyzések, értékesítési szöveg, hirdetések, letölthető tanulmány, Facebook kommunikáció, AdWords, SEO, linkmarketing, PR, szórólapok, újságcikkek, YouTube videók, Linkedin, kulcsszókutatás, Google+, Kommunikációs mátrix…
Hidd el, nem csak neked vannak kérdéseid.

Segítség!
Hogyan építsem fel az online kommunikációmat?

A céged kiváló. A szolgáltatásaidat imádják az ügyfeleid. Itt az ideje, hogy a kiváló szolgáltatásaidat kimagasló üzleti kommunikációval fűszerezd!

Ma már nem elég jónak lenni.
Jónai is kell látszani.
Bevételnövelő online kommunikációval Te is felépítheted a szakértői státuszodat, és kirobbanó eredményeket érhetsz el.

A bevételnövelő online kommunikáció 7 alaplépése tréning
2015. 01. 23.

Milyen kérdésekre kapsz választ a tréningen?

Miért fontos a 7 alaplépés sorrendje?
A kommunikáció mint versenyelőny…
Hogyan valósítható meg a bevételnövelő szakértői státuszépítés webkommunikációval?
Varázsszavakat a kommunikációba!
Mi a letisztult üzenetek titka, és hogyan dolgozd ki a sajátodat?
Miként írd meg az értékesítési szövegedet?
A kommunikációs mátrix, és ami mögötte van…

Mit mondanak a korábbi tréningek résztvevői a képzéseinkről?

„Nem egy sima tréning volt, hanem egy gyakorlatias mozgalmas előadás. Sok értékkel. Konkrét.”

„Az egész tanfolyam nagyon tetszett, de főleg a gyakorlati része volt hasznos: címek stb….”

„Zsuzsa mindenre tud megoldást, magabiztosan evez az online marketing zavaros vizein.”

„Mivel nekem az online marketing nem egy új terület, ezért nekem nagyon jó, pozitív megerősítés volt sok minden, de másrészről a listákkal kiszélesedett a nézőpontom, hogy mennyi minden van még, amiben fejlődhetek.”

„Rengeteg ötletet, vázat kaptam a következő levelekre, iránymutatást, inspirációt, témajavaslatok tárházát.”

OK, érdekel.
Mennyibe kerül?

A tréning ára nettó 49.000 Ft

Véget ért a nyár, szeptembertől újra dübörög az üzlet. Itt az ideje, hogy felpörögj, és fejleszd a cégedet. Képezd magad, vagy küldd el hozzánk az egyik kollégádat, hogy új lendületet adj a vállalkozásodnak profi üzleti kommunikációval!

Kerülj versenyelőnybe, szerezz gyakorlati tudást céged kirobbanó kommunikációjához.

Töltsd ki most a jelentkezési lapot:

2 hozzászólás a A bevételnövelő online kommunikáció 7 alaplépése bejegyzéshez

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: