main top

Aranyat érő kommunikációs irányelvek

2014. szeptember 5. péntek 12:13

A piacvezetők tudják, ha minél több helyen találkozol az üzenetükkel, annál nagyobb az esélye, hogy vásárolj tőlük. Egy üzenet nem üzenet, ezért a kommunikációt egységesen kell vizsgálni. Minél többször találkozik valaki a reklámoddal, annál inkább meggyőzöd, hogy érdemes kipróbálnia a szolgáltatásodat.

2008 óta bizalmi válság van, megváltozott a piac.
Ma már nem elég jónak lenni, jónak is kell látszani, ezért bevételnövelő szakértői státuszépítésre van szükség.

Azok a cégek fordítják a legnagyobb figyelmet a kommunikációjukra, akik a saját területükön kiválóak, és kimagasló kommunikációval meg is akarják mutatni, hogy ők a piacvezetők. Ők nem érik be annyival, hogy eredményesen használnak néhány kommunikációs csatornát. Nekik milliókat ér, ha feltérképezhetnek egy-egy új irányt, ezért folyamatosan képezik magukat a kommunikáció területén is.

A profi kommunikáció támogatja a cég marketing- és értékesítési tevékenységét, ezáltal pénzt hoz. Ha az üzleti kommunikáció támogatja a marketingcélokat, akkor mindig lesznek forró jelöltek. Amennyiben az értékesítési szöveg vásárlásra készteti a potenciális ügyfeleket, akkor nő a bevétel. Ehhez számos kommunikációs csatornát igénybe lehet venni, azonban van 7 olyan lépés, ami nem hiányozhat.

Milyen buktatói vannak az online kommunikációnak?

Ha nem kutatjuk fel az online kommunikáció varázsszavait, akkor könnyen előfordulhat, hogy a Google találati listán olyan kifejezésre vagyunk elsők, amire havonta tízen keresnek. Hidd el, senkinek sem őszinte a mosolya, amikor ezt megmutatjuk neki egy profi szoftverrel…
De attól még, hogy elsőre fájdalmas ránézni erre a problémára, még sokat lehet belőle tanulni.

Kiről szól a webszöveged? Rólam vagy rólad?

Sajnos, ma már csak ügyfélközpontú honlapokkal lehet pénzt keresni. Mi már több száz webszöveg átvilágításán vagyunk túl, és egyértelműen elmondható, hogy az esetek 70%-ában a sales szövegek énközpontúak, ahelyett, hogy ügyfélközpontúak lennének. Nem az ügyfelek problémáit, vágyait írják le, hanem az alapításról és az ISO minősítésről írnak, ami a kutyát nem érdekli. Ez is csak egy szemléletmód, amin – ha megismered a fortélyait – lehet változtatni.

Az üzleti kommunikáció igen összetett terület

A KKV szektorban általában nincs arra pénz, hogy egy belsős kolléga folyamatosan képezze magát a marketing, SEO, értékesítés, Facebook, esetleg az Adwords területén. A legtöbb kisvállalkozás nem tudná olyan sok területen dolgoztatni ezt a kollégáját, hogy megérné neki havonta százezrekért taníttatni.

Mi tálcán nyújtjuk a megoldást!

Az üzleti kommunikációt tekintve van 3+1 fő irány, amit érdemes szem előtt tartani, ha bevételnövelő szakértői státuszépítéssel javítani akarod a céged mérőszámait.

3+1 kommunikációs irány

Online kommunikáció
Marketingkommunikáció
Értékesítési kommunikáció
Stratégiai partnerségek

Összesen 59 kommunikációs csatorna van, amit érdemes negyedévente górcső alá venni. Vajon a Te céged hányat használ ma eredményesen?
Mi az a 7 alaplépés, amit semmiképpen sem szabad kihagyni?

Tudj meg erről többet!

A bevételnövelő online kommunikáció 7 alaplépése tréning

2014. 09. 24.

Milyen kérdésekre kapsz választ a tréningen?
Miért fontos a 7 alaplépés sorrendje?
A kommunikáció mint versenyelőny…
Hogyan valósítható meg a bevételnövelő szakértői státuszépítés webkommunikációval?
Varázsszavakat a kommunikációba!
Mi a letisztult üzenetek titka, és hogyan dolgozd ki a sajátodat?
Miként írd meg az értékesítési szövegedet?
A kommunikációs mátrix, és ami mögötte van…

Mit mondanak a korábbi tréningek résztvevői a képzéseinkről?

„Nem egy sima tréning volt, hanem egy gyakorlatias mozgalmas előadás. Sok értékkel. Konkrét.”
„Az egész tanfolyam nagyon tetszett, de főleg a gyakorlati része volt hasznos: címek stb….”
„Zsuzsa mindenre tud megoldást, magabiztosan evez az online marketing zavaros vizein.”
„Mivel nekem az online marketing nem egy új terület, ezért nekem nagyon jó, pozitív megerősítés volt sok minden, de másrészről a listákkal kiszélesedett a nézőpontom, hogy mennyi minden van még, amiben fejlődhetek.”
„Rengeteg ötletet, vázat kaptam a következő levelekre, iránymutatást, inspirációt, témajavaslatok tárházát.”


Oké, érdekel.

Mennyibe kerül?
A tréning ára nettó 49.000 Ft

Véget ért a nyár, szeptembertől újra dübörög az üzlet. Itt az ideje, hogy felpörögj, és fejleszd a cégedet. Képezd magad, vagy küldd el hozzánk az egyik kollégádat, hogy új lendületet adj a vállalkozásodnak profi üzleti kommunikációval!

Csapj le a kedvezményes jegyek egyikére!

Korán kelő kedvezménnyel most fillérekért vehetsz részt a tréningen.
Értékeljük, ha gyorsan döntesz.
Néhány napig még kedvezményesen vehetsz jegyet ha gyorsan regisztrálsz, így a jelentkezőknek néhány napig csupán 29.400 Ft + áfába kerül a tréning.

Kerülj versenyelőnybe, szerezz gyakorlati tudást céged kirobbanó kommunikációjához.

Töltsd ki most a jelentkezési lapot:

0 hozzászólás a Aranyat érő kommunikációs irányelvek bejegyzéshez

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: