main top

Médiamegjelenés a KKV Plusz oldalán

2014. november 17. hétfő 21:03

Megjelent egy cikkünk a KKV Plusz oldalán. 5 szövegírási szabály, melyek megszegése a vevőid elvesztésébe kerülhet címmel.

Máris számtalan vevődet vesztetted el, ha a marketingszövegedet „csak úgy érzésből”, illetve szakértő segítsége nélkül próbálod megírni. Ennek oka igen egyszerű.

Az e fajta szövegírás nem csupán egy könnyed leírás, hanem fontos szabályok és elhanyagolhatatlan kulcspontok vezérelte, tudatosan összeállított alkotás. Beruházásaid megtérülései igencsak korlátozottak, ha hiányzik a közös hang a marketingszöveg és a célközönség között.

Csakis olyan személyt válassz szövegíráshoz, aki tisztában van terméked vagy szolgáltatásod tulajdonságaival. Hiszen ellenkező esetben, ha olyan szövegíróra esik a választás, aki nem tudja kezelni a szövegírás alapvető pilléreit, mint a figyelemfelkeltést, értelmezhetőséget, együttérzést és cselekvésre való buzdítást, munkájával akár az egész kampány sikerét is veszélyeztetheti.

Elhoztunk neked öt olyan tiltólistás hibát a szövegírás során, melyekről nem is gondolnád, mekkora hatással vannak marketinged pozitív kimenetelére.
Kerüld el őket, majd dőlj hátra, és figyeld, ahogy a befektetéseid megtérülnek.

Érdemes tovább olvasni a cikk folytatását

0 hozzászólás a Médiamegjelenés a KKV Plusz oldalán bejegyzéshez

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: