main top

5 ok, amiért a honlapodnak szüksége van tartalommarketingre

2014. december 5. péntek 11:08

Nem viccelek. Nem azért írom, hogy a tartalommarketing a legjobb dolog, mert én történetesen szövegíró vagyok, aki szöveges tartalmakat ad el. Azért van szükséged tartalommarketingre, mert jelenleg ez a legszimpatikusabb, így a leghatékonyabb hosszú távú értékesítési stratégia.

Miért verhetetlen a tartalommarketing?

Mert egyszerre építi:

  • a bizalmat
  • a szakértői hírnevedet
  • a Google-helyezésedet
  • a saját szaktudásodat
  • a vásárlói hűséget.

Vegyük őket sorra, hogy kiderüljön, mire gondolok.

 1. Abban bíznak, aki naprakész tudást ad érthetően

A tartalommarketing definíció szerint az a tevékenység, amely során folyamatosan érdekes, közérthető, hasznos információkkal tartod frissen a honlapodat. Ennek így nincs marketingszaga, az olvasód nem azt fogja gondolni, hogy a pénzét akarod, és észre sem veszi, máris a bizalmába fogadott. Végre egy jó szándékú honlap – ez lesz a rólad alkotott képe.

2. „Nem tudom, gyorsan megnézem a szakértő honlapján!”

Neked is az volt a kedvenc tanárod, aki a legbonyolultabb folyamatot is érthetően tudta elmagyarázni, ugye? Te is ezt teszed, ha tartalommarketingbe kezdesz. Lehet, hogy rajtad kívül még rengeteg szakember létezik. De te vagy az, aki a tudását meg is osztja: tehát akitől tudják, hogy tud segíteni. És ha szükségük lesz valamire, hozzád fordulnak…

 3. Kedvenc olvasónk, a Google

A Google is azt szereti, amit az igényes olvasók. Tehát: annál jobb, minél több, frissebb, témához illeszkedő szöveget talál nálad. Rendszeres tartalommarketinggel a keresőmotor nevű kritikusodnak teszel kedvére: a rendszeresen frissülő, bővülő honlapok általában szélsebességgel előzik le társaikat a találati oldalakon.

4. Téged is kordában tart!

Aki már blogolt valaha rendszeresen, az ismerheti az ötlettelenség érzését. Jézusom, mindjárt határidő, én meg azt se tudom, miről írjak… ilyenkor nincs mese, fel kell csapni a legfrissebb szakmai híreket, a konkurens oldalakat, megismerni az újdonságokat, hogy csak néhányat említsünk… és közben máris mennyi tanultál! A tartalommarketing nemcsak a vásárlód szemében csinál kiváló szakértőt belőled, hanem magadhoz képest is megtáltosodsz!

   5. Hosszú távú bérlet a vásárlóid fejében

Tudod, amikor az embert rátalál egy szakemberre, vásárol is tőle, aztán később megfeledkezik róla, és mire újra szüksége lenne rá, a konkurenciát találja meg. A tartalommarketing nemcsak a bizalom kiépítésében segít, hanem felejtés elleni gyógyszer is. Miért menne máshoz, ha pontosan tudja, hogy te tudsz segíteni a problémáján?

Hogyan fogj hozzá?

December 16-án szakértők egész hada beszél arról, hogyan építsd bele a minőségi tartalommarketinget saját céged értékesítési folyamataiba.

Mi pedig minden héten erről beszélünk, és képzéseket is tartunk.
Ha feliratkozol hírlevelünkre, minden héten tudunk adni ötletet, ami segíthet a holtpontokon való átjutásban és a hangzatos nevű eszközök (webszövegírás? Facebook kommunikáció? Szakértői státuszépítés?) gyakorlati alkalmazásában.

 

0 hozzászólás a 5 ok, amiért a honlapodnak szüksége van tartalommarketingre bejegyzéshez

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: