main top

Márkaépítés Plus: mire jó a Google közösségi oldala?

2015. január 30. péntek 11:37

A márkaépítés új generációs felületei a közösségi oldalak. Itt közvetlenül nyílik lehetőséged kontaktusba lépni a célcsoportoddal, ami minden eddiginél közelebbi kapcsolatra ad lehetőséget. Ez pedig, mint tudjuk, napjainkban mindennél fontosabb…
Szakértői státuszodat építheted a közösségi oldalakon való jelenléttel, nem is kicsit. Sok érdeklődő ítélkezik ugyanis posztjaid sikere vagy épp követőid száma alapján.

Márkaépítés közösségben

Közvetlenül a márkaépítés szempontjából pedig nem érdemes megfeledkezned arról, hogy itt akár egy-egy poszttal is lehetőséged van újabb és újabb képet mutatni cégedről. Egy jó idézet, egy hasznos link, egy tanulságos videó, egy körkérdés… mindez a te arcodat, a te státuszodat építi.

Google csoport, a márkaépítés szakértője

Kis hazánkban jelenleg minden téren, legyen szó akár személyes kommunikációról, akár üzletiről, akár arculat- vagy márkaépítésről, egyeduralkodó a Facebook. Azonban most bebizonyítjuk Neked, hogy az Arckönyvön túl is van élet.

FONTOS: A Google Plus nem a Facebook 2. Nyilván, a keresők királya, látva a közösségi média térhódítását és sikerét, nem akart kimaradni a jóból, ezért hozta létre a sajátját. Azonban mind a felülete, mind pedig használati módja újszerű. A cégek számára előnyös jellemzőkről nem is beszélve.

Cégként miért is jó neked?

  • – A Google előnyben részesíti a saját tulajdonában álló felületeket. Márkaépítés szempontjából ez azt jelenti, ha népszerű vagy a Google Pluson, előrébb sorolja megadott weboldaladat a keresőben is.
  • – Köröket hozhatsz létre, így bizonyos tartalmakat megadott csoportokkal oszthatsz meg. Ezzel elkerülheted a klasszikus Facebookos bakit, hogy mindenkit mindennel bombázol.
  • – A hírlevél a márkaépítés, és a szakértői státusz bebiztosításának egyik alapja. Ha valaki Gmail-es címére küldesz online hírlevelet, a mailben megjelenik a Google Plus oldaladdal kapcsolatos információ is. Így azonnal követőddé válhat a címzett.

Márkaépítés linkekkel

 

Szintén azért, mert a „Gugli” kivételezik a saját tulajdonában álló oldalakkal, bármilyen linket helyezel ki, annak nyoma lesz a keresőben is. Tehát, ha olvasottabbá szeretnéd tenni blogodat, linkeld a Google Plusra!
Nem mellékes az sem, hogy a nyilvánosan, nem pedig adott körnek megosztott tartalmak itt tényleg bárki számára láthatóak, így biztosan nem maradsz titokban.

Plus1+1 márkaépítési tipp

  • – Ami a Facebookon a like, az a Google-féle birodalomban a Plus1. Csak éppen az utóbbi keresési szempontból értékesebb, mert a G-csoport gyorsan értékeli, majd rangsorolja a kedvelt tartalmakat.
  • – A Google Plus nem olyan zárt felület, mint a Facebook, itt bárki követhet bárkit. Márkaépítéshez ezt érdemes is kihasználni. Te követsz valakit, aki visszakövet, érdeklődni kezd, majd idővel igénybe veszi szolgáltatásaidat is. Egyszerű, ugye?

Összevetve ezt a néhány kiemelt jellemzőt, a Google Plus alapvetően alkalmasabb márkaépítésre, mint a Facebook. Nyilván aktivitás és tömegmozgatási szempontból még mindig a Facebook a nyerő, de napi 10 perc Google Plusozás mélyebb szinten hozhat fejlődést.

Jó szívvel ajánljuk, hogy próbáld ki márkaépítési célokból. Hiszen, ha olyan népszerű nem is lesz, mint a Facebook, van, amiben übereli. Itt kevésbé kallódik el a tartalom, és nagyobb jelentőséggel bír minden megosztás vagy kedvelés.

Milyen tartalmakat érdemes megosztani? Mire figyelj közösségi oldalakon, és milyen értékesítési szöveg várja a honlapodra kattintókat? Ezt a legapróbb részletekig körbejárjuk február 20-án, értékesítési szövegírói tréningünkön.

Még 40%-os kedvezménnyel jelentkezhetsz itt!

Egy hozzászólás a Márkaépítés Plus: mire jó a Google közösségi oldala? bejegyzéshez

  • A Szövegírás blog esete a Google+ oldalakkal szerint,
    2015. január 30. péntek 13:36 időpontban:

    […] is tipikusan ilyen hírlevél érkezett, a “Márkaépítés Plus: mire jó a Google közösségi oldala?” egy nagyon jó téma lehet(ne), de hemzseg a szöveg az ilyen mondatoktól: Összevetve ezt […]

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: