main top

Médiamegjelenés a KKV Ház oldalán

2015. február 2. hétfő 22:49

Megjelent egy cikkünk a KKVHÁZ oldalán. Mi viszi előre Önt 2015-ben? címmel.

 Bárcsak azt mondhatnám, hogy a bizalmi válság enyhül a 2008-as gazdasági válság óta. De sajnos, nem így van. A vásárlók továbbra is rendkívül gyanakvóak, és nehezen mondanak igent költséges ajánlatokra. 2014-es tapasztalataim alapján úgy gondolom, minden kkv-nak két nagyon fontos dolgot kell átvizsgálnia, hogy 2015-ben sikeres évet zárhasson.

1. A bizalom alapja: a szakértői státusz

Közhely, de akkor is leszögezem: attól fognak vásárolni a vevők, akiben bíznak. Ez pedig attól függ, ismerik-e az adott vállalatot. A célpiaca vajon tudja, hogy a szakma Önt tartja piacvezetőnek? Kommunikálja ezt elég helyen, mutatja a honlapján, jelen van a Facebookon, Linkedinen, szakmai fórumokon? Érdemes észrevenni: ezek olyan csatornák, amelyeken a folyamatos jelenlét 0 Ft-ba és napi néhány másodpercbe kerül, mégis több száz új ügyfelet hozhatnak. A képlet egyszerű: ha folyamatosan kommunikál, szem előtt van, akkor nem fogják elfelejteni.

Érdemes tovább olvasni a cikk folytatását

 

0 hozzászólás a Médiamegjelenés a KKV Ház oldalán bejegyzéshez

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: