main top

Az igazság: kinek kell szövegíró és kinek nem?

2015. február 3. kedd 09:44

kell-e szovegiroGondolkoztál azon, hogy szövegíróra bízod honlapod tartalmát? Remek ötlet. Azonban nem biztos, hogy Neked éppen erre van szükséged.

Meglepődtél?

Ne érts félre, nem akarunk lebeszélni róla. De rengeteg oka lehet, amiért egy szövegíró megbízása nem pont a legjobb befektetés a pillanatnyi helyzetben.

Először is azért, mert egy profi szövegírót megbízni nem olcsó. Lebilincselő tartalom + stratégiai pontossággal elhelyezett kulcsszavak: ez nem könnyű, és nem is akarunk úgy tenni, mintha gyerekjáték lenne. Nekünk is és Neked is úgy éri meg, ha a döntésedet később sem bánod meg.

Tehát mikor NEM kell neked szövegíró?

  1. Ha a terméked túl drága. A szövegíró által megírt tartalom legeslegelső sorban abban segít, hogy felébressze a vásárló érdeklődését, és megszilárdítsa a bizalmát. Ha azt várod a szövegírótól, hogy egy milliós terméket segítsen eladni megfelelően felépített termékpiramis nélkül, akkor a csalódás esélye igen magas. Akkor inkább fektess márkaépítésbe, vagy stratégiai tanácsadásba.
  2. Ha a terméked túl olcsó, és egyébként sem fogy jól. Érted, egy szövegíró feltornázhatja, hogy ne havi 10, hanem havi 50 db 300 Ft-os kulcstartót vegyenek tőled, de erre tízezreket kiadni – valahogy nem hangzik jó befektetésnek. Nem érdemes olyan szolgáltatást rendelni, mely valószínűleg többe kerül, mint a remélt profit.

Az érem másik oldala: kinek KELL szövegíró?

Erről tapasztalat alapján tudunk nyilatkozni. A rengeteg cég közül, melyekkel dolgoztunk, az alábbiaknak vált be igazán a szövegírói szolgáltatás:

  1. Akik nem a csodát várják. Mi is csak azt tudjuk eladni, ami eladható, és annak sem tudjuk megtízszerezni az eladásait. De a legfontosabb az, hogy legyen egy tudatosan felépített termékpiramisod. Tudd, mit vesznek Tőled szívesen a vásárlóid: ha van egy nyerő terméked, azt még kelendőbbé tudjuk tenni.
  2. Akik hosszú távon tervezik a tartalomfejlesztést. Értsd: ahhoz, hogy valóban előrekerülj a Google keresőjében, nem elég 1-1 rövid blogbejegyzés évente. Nem véletlenül hajtogatjuk, hogy a SEO hosszútávfutás: sok-sok tartalom kell a tartós eredményhez. Annak éri meg szövegírót alkalmazni, aki ezzel tisztában van, és hosszú távon akar együttműködni egy kommunikációs partnerrel.

A legfontosabb a megfelelő ár-érték arány.
Tegyük fel, hogy a fentiek ismeretében úgy érzed, nem éri meg külsős szövegíróra bízni honlapod szövegezését. Tegyük fel, hogy talán Neked vagy munkatársadnak is lenne ideje és energiája kézbe venni a feladatot. Így jobban megérné.

Tanuld meg, hogyan!

Regisztrálj február 20-ai értékesítési szövegírói tréningünkre, ahol egy életre megtanulod, hogyan építs fel egy eredményesen működő, jól konvertáló szöveget!
8 órás, interaktív képzést kapsz, személyre szabott tanácsadást, hazavihető munkafüzetet, és ha kéred, az egész tréning hanganyagát CD-n, valamint egy példatárat legeredményesebb értékesítési szövegeinkből – útmutatásként.

Egyszeri befektetés, életre szóló tudás. Jól hangzik? Ha érdekelnek a tréning részletei, ide kattints!

Ha pedig már meghoztad a döntést, itt jelentkezhetsz.

0 hozzászólás a Az igazság: kinek kell szövegíró és kinek nem? bejegyzéshez

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: