main top

Pofátlanul hétköznapi marketing eszközök: 3+1 vevővonzó tipp

2015. február 6. péntek 09:51

A marketing eszközök közül nem mind bonyolult. Sőt, különösebb szaktudás nélkül, szinte „józan paraszti” ésszel használva, van néhány olyan is, amely hatékonyabb, mint a túlbonyolított reklámstratégiák.

Marketing eszközök? Félre a bonyodalmakkal.
Mi az, amire ezek sikeres használatához szükséged van? Egy kevés logika, egy hangyányi összpontosítás, és 3+1 lehengerlő tipp. Íme!

Marketing eszközök leegyszerűsítve – első lecke

– Leszámolás az arctalansággal

Arctalannak lenni éppolyan vevőkergető hatású, mint általánosnak lenni. Ahhoz, hogy a honlapodra tévedő látogatókból visszatérő vendégek, mi több, vásárlók váljanak, az elsődleges és kulcsfontosságú lépés a bizalom elnyerése. Ehhez pedig az kell, hogy úgy érezzék: akivel beszélnek, az nem egy testetlen droid, hanem egy hús-vér ember.

Mit kell tenned?

Vállald az arcodat! Ha szerinted nem vagy fotogén, akkor is! Legyen szó akár online, akár offline marketing eszközökről, prospektusokról, brosúrákról, hírlevelekről vagy blogbejegyzésekről, könnyebben építesz bizalmat, ha az emberek szemébe nézel. Mosolyogjon ott a képed a borítón és a honlapodon is.

Marketing eszközök leegyszerűsítve – második lecke

– Adj valamit, mielőtt kapnál!

Alapszabály az üzletben: ha kapni akarsz, előbb Te adj valamit! Vegyél alapul olyan egyszerű marketing eszközöket, mint a kóstoltató hostessek a hipermarketekben. Számtalan nagy márka, mikor új terméket dob piacra, bemutatja azt az embereknek. Elég egy ingyen kóstoló vagy próbakör, esetleg egy bevezető, kedvezményes ár, és máris jöhet is a szerelembe esés.

Így csináld okosan

Nyilván az online marketing eszközök másképp működnek, de itt is számtalan lehetőséged kínálkozik valami kézzelfoghatót adni. Kínálj fel a weblapodon, blogodon ingyenes próbaszolgáltatást, feliratkozási lehetőséget egy minikurzusra, vagy ingyen letölthető, hasznos tartalmakkal megtöltött dokumentumokat.
Ne fukarkodj velük! Nyugodtan töltsd fel megvásárolható tanulmányod felét, akár kétharmadát! Annál lelkesebben fognak fizetni a maradékért…

Amit az ilyen típusú marketing eszközökkel nyerhetsz, azok látogatód elérhetőségei, és persze, a bizalmuk. Aki egyszer úgy érzi, jól járt, legközelebb fizetni is fog. Ráadásul nem felejti el Neked, hogy itt többet kapott, mint más, hasonló oldalakon.

Marketing eszközök leegyszerűsítve – harmadik lecke

– Jó vagy, de nem látszik

Senki nem akar öncélúnak látszani. Bár, hatékony marketing eszközök és még hatékonyabb marketingesek ide vagy oda, sok cég mégis annyit képes üzenni mindössze, hogy „vásárolj tőlem”. Ez pedig, mint Te is tudod, korántsem elég.

Így tegyél, hogy jó legyél:
Minden marketing eszközök leghatékonyabbika, ha számokkal traktálod a látogatókat. Nyilván nem kell bonyolult éves statisztikákkal bíbelődni, de egy olyan mondattal, mint „tavaly 350 db, 90% feletti vásárlói értékelés érkezett”, leveheted őket a lábukról.

Hiszen mit is üzensz ezzel?

– „Jó vagyok, de ezt nem önző, magamutogató módon tolom az arcodba, hanem tényekkel.”
– „Mások is tudják, hogy jó vagyok. Ez pedig nem az én véleményem, hanem a számoké.”
– „Szeretném, hogy Te is az elégedettek közé tartozz. Nem meggazdagodni akarok belőled, hanem arra vágyom, hogy megoldódjon egy problémád.”

+1 fontos tanács

– Kérj, kérdezz, javasolj

Az olyan hétköznapi, sokszor leírt marketing eszközök, mint a hírlevél is képesek újat mutatni. Nem hiszed? Járj utána!

A befutó nem kertel

Hírleveledet telezsúfoltad hasznos infókkal. Úgy gondolod, „na, ez most ütős lett”, de valahogy mégsem látszik ez a továbbkattintások számában. Mit kell tenned, hogy javuljon a statisztika, milyen marketing eszközökkel kell még kísérletezned, hogy végre tényleg hatékony legyen hírleveles kampányod?

Legyél nagyvonalúan határozott. Vagy határozottan nagyvonalú, ahogy tetszik. A lényeg, hogy ne hagyd kicsusszanni kezeid közül olvasóidat. Mondd meg nekik egy az egyben, mit vársz, mit tegyenek. Íme, néhány példamondat:

– „Szeretnél még több hasznos infót kapni? Kattints a linkre!”
– „Érdekel ingyenes próbanapunk? Lájkolj minket a Facebookon, és tudj meg többet.”
– „Érdekesnek, hasznosnak találod a munkánkat? Szavazz ránk az Év Cége versenyben, hogy jövőre még több innovációt valósíthassunk meg.”

További tippek is érdekelnek?

MA VAN UTOLJÁRA, hogy pofátlanul olcsón, 40%-os kedvezménnyel regisztrálhatsz értékesítési szövegírói tréningünkre!
Az a több mint 50 ember, aki részt vett már ezen a hiánypótló képzésen, tudja, hogy:

  • életre szóló tudást kapsz
  • bőséges hazavihető anyagot (munkafüzet, példatár), amiből bármikor szerezhetsz inspirációt
  • összeszedett, közérthető módszereket, melyekkel bárki képes lesz vásárlóvonzó szövegeket írni. Te is.

Jelentkezz most az arcpirítóan alacsony áron, mert aki holnap jelentkezik, az már rosszabbul jár!

További részleteket itt tudhatsz meg a tréningről.

 

0 hozzászólás a Pofátlanul hétköznapi marketing eszközök: 3+1 vevővonzó tipp bejegyzéshez

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: