main top

Ha Facebook reklámod nem működik megfelelően…

2015. február 13. péntek 10:18

Próbálkoztál már Facebook reklámkampánnyal, vagy még csak ízlelgeted a gondolatát? Csalódnod kellett a hatékonyságában, vagy rosszat hallottál róla? Bizony, ez gyakrabban előfordul, mint kellene, pedig a Facebook reklám igencsak hasznos kis eszköz.

Akárcsak az általános iskolában…

Egyszer volt egy műszaki tanárom, aki mindig azt mondta, hogy ha valami nem működik, akkor mielőtt bonyolult megoldásokhoz folyamodnál, először is nézd meg, hogy be van-e kapcsolva, csatlakoztatva van-e az elektromos hálózathoz, jó-e benne a biztosíték, nem törött-e a vezeték, egyáltalán, van-e áram a dugaljban.

És tudod mit?
Az esetek túlnyomó többségében még ma is ez a megoldás kulcsa!

Mit akarok ezzel mondani? A leginkább azt, hogy ha valami nem működik az online marketingedben, akkor – mielőtt még többet költenél Adwords vagy Facebook reklámra feleslegesen – érdemes megvizsgálnod, hogy rendben vannak-e az alapok.

  • Tudod-e, hogy honnan érkeznek a látogatók a weboldaladra?
  • Tudod-e, hogy alapvetően kik kattintanak a Facebook reklámodra?
  • Vonzó-e a szöveg, mellyel a honlapodon találkoznak?
  • Folyamatosan tartod-e a kapcsolatot a vásárlókkal és az érdeklődőkkel?
  • Egységes-e az online kommunikációd?

És még tucatnyi kérdés, melyeket érdemes megvizsgálod, mielőtt újabb súlyos tízezreket égetsz el döcögősen működő Facebook reklámodra.
Lássuk tehát, hol van a leggyakrabban a baj!

     1. Maga a Facebook reklám nem elég vonzó

Cím, rövid szöveg, opcionális kicsi kép. Ennyi egy Facebook reklám, mégis lehet zseniálisan és bődületesen rosszul is csinálni. Ami nem konvertál jól, az a semmitmondóan vigyorgó arc a képen, a túl részletes kép, a közhelyszótárból merített cím, és a „Kattints ide az akciós ajánlatért” kaliberű költemény alatta.
Ami pedig minden Facebook reklámot feldob, az a kérdő mondat a szövegben, játék a megengedett különleges karakterekkel és a konkrét számok leírása. Szám = ígéret. Ha Facebook reklámodban 30 trendi ruhát hirdetsz, akkor a vásárló szívesebben kattint, mert meggyőződése, hogy a link mögött 30 trendi ruhát fog látni, nem mást.
Viszont az is lehet, hogy…

     2. Vevőtaszító az érkező oldal, amire a Facebook reklám mutat

Sokszor tényleg a létező legprózaibb okból: nincs rajta értékesítési szöveg. Az érdeklődő a Facebook reklám mögött egyedül találja magát egy vadidegen honlapon, aztán uccu, vásároljon. Hát nem fog, legalábbis biztos kevesebben fognak, mint ha egy meggyőző és esztétikus értékesítési szöveg fogadná őket!

Az értékesítési szövegírás nem úri hóbort, vagy az unatkozó cégvezetők passziója. Akár százezres kampányokat bukhatsz, ha a Facebook reklámod mögött nincs szalonképes tartalom: olyan, ami…
…megszólítja az olvasót
…hat az érzelmeire
…hatékonyan vezeti fel az árat
…kedvesen, de határozottan vezeti rá az érdeklődőt, hogy miért jó döntés megvennie a terméket.

Ezeket a szempontokat például alaposan körbejárjuk február 20-án.

Azért tartunk az értékesítési szövegírásról egész napos tréninget, mert sokkal hatékonyabb személyesen megismerni a történetedet, és egyszer-kétszer az online kommunikációd minden oldalát körüljárni, mint ha otthon, innen-onnan hallott tippek alapján próbálnál valamit eszkábálni.

Azonnal segítünk, hiszen a tudást megszerzed, a kidolgozott értékesítési szöveget hazaviheted, ráadásul még olcsóbb is, mint ha mással íratnád.
Különösen még ezen a héten, amikor 15-éig 25%-os kedvezménnyel, 36 750 Ft + áfáért részt vehetsz rajta!
FIGYELEM: Ez a kedvezmény 16-án éjfélkor elillan!

Itt tudhatsz meg többet az értékesítési szövegírói tréningünkről.

0 hozzászólás a Ha Facebook reklámod nem működik megfelelően… bejegyzéshez

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: