main top

2 perces webteszt: a jó öreg probléma…

2015. március 6. péntek 09:25

Folytatjuk a péntekenkénti 2 perces webteszt sorozatunkat. Tudod, ez az, amellyel csupán 2 perc alatt leellenőrizheted, hogy jó irányba haladnak-e webszövegeid vagy sem.

Íme, e heti kérdésünk:

Orvosolod vevőid problématudatát? Nem problémáját, problématudatát!

A probléma az, ami a vásárlóval van. A problématudat pedig az, amit a vásárló gondol.
Tehát: lehet, hogy aki szoláriumba megy, az sápadt és pattanásos. Ez azonban csak a probléma. A száraz tény nem az, ami a vásárló fejében van. A problématudat az, hogy nem érzi magát szépnek, egészségesnek, vonzónak. Ez a Te nyomógombod.

Ha ezt tudod, akkor nem állsz meg a ragyogó barna bőr ígéreténél. Kitérsz az irigykedő pillantásokra, a potenciális randiajánlatokra és az elégedett tükörbe nézésre. Az olvasó szinte érzi a vágyakozó pillantásokat, amellyel végigmérik!

Ha még nem gondolkoztál ezen, térj vissza az olvasód vágyaira, és gondold tovább őket. Hozzásegíted őket valamihez… és attól hogy fogják érezni magukat? Na, ez kell neked! Írd le!

***
Ui.
Te regisztráltál már az év HR eseményére? Vészesen fogynak a jegyek a március 19-ei HR konferenciára, a szakma piacvezető előadóival (Dr. Dobay Róbert, Kelkó Tamás, Tonk Emil és jómagam tartjuk az előadást).

Uui.
Teljes körű tanácsadásra lenne szükséged online kommunikációddal kapcsolatban? Kérj időpontot személyes konzultációra!

0 hozzászólás a 2 perces webteszt: a jó öreg probléma… bejegyzéshez

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: