main top

Tavasz: a legjobb időszak a brandépítésre

2015. március 17. kedd 13:34

A brandépítés olyan, mint egy klasszikus regény: mindenki azt kívánja, bárcsak a múltban már eleget foglalkozott volna vele. De ahogyan a klasszikusok elolvasását, a brandépítést is sokan húzzák-halasztják, mert mindig jön valami sürgős és fontosabb… és végül minden marad a régiben.

Ideje előrehoznod a brandépítést a teendőid közt…

Mégpedig azért, mert tavasz van. És mert a brandépítés Neked fontos. Akkor leszel ugyanis piacvezető, ha a vásárlóid nem hosszas Google-keresgélés, vagy a puszta véletlen során botlanak a cégedbe, hanem a neved szájról szájra jár. Az „ismerősöm ajánlotta” és az „x ember nem tévedhet” a leghatékonyabb marketingcsatornáknak számítanak. Ezek mögött pedig általában tudatos énmárka-stratégia áll.

De miért tavasszal?

Azért, mert ez az az időszak, amikor nincs karácsony, nincsenek nagy évi zárások, nincs iskolakezdés, nem lohol mindenki nyaralni, és már a legtöbb cég számára kikristályosodott, hogy mennyit tud valóra váltani az újévi fogadalmakból.
Klisé, de a tavasz a megújulás ideje. Ha nem akarod, hogy a céged hírneve jövő ilyenkor is éppen ugyanott tartson, mint most, akkor ezekben a hetekben a legérdemesebb brandépítésre koncentrálnod.


Ma már nem elég jónak lenni.
Jónak is kell látszani.

De mit is tegyél brandépítés címén?

1. Nézd át honlapodat, és ha kell, újítsd meg

Van szlogened? Jól olvasható betűtípussal, kellemesen tagolt szövegekkel találkozik az odatévedő érdeklődő? Segítesz fényképekkel, ábrákkal az információ befogadásának?
Ha attól tartasz, a honlapod elkezdett hasonlítani egy múzeumra, most változtass rajta. Az idő előrehaladtával csak egyre elavultabbnak fog tűnni…

2. Vedd górcső alá munkatársaidat

Mindenki olyan pozícióban van, amelyet szívesen csinál? Nincsenek komoly belső feszültségek? Szinte minden cégen van mit fejleszteni, ami a belső működést illeti. Mi köze ennek a brandépítéshez? Képzeld csak el, mennyit segítene a cégeden, ha csupa motivált, lojális munkatárs közt dolgoznál, és nem kellene többet tüzet oltanod, vagy új alkalmazottak után kutatnod!

Az emberi kapcsolatok terepe rögös, de szerencsére hazánkban több nagyszerű szakértő van, akik tudnak segíteni a megoldhatatlannak tűnő helyzeteken.
A nyakunkon az év legígéretesebb HR eseménye: ha megér neked 9000 Ft-ot, hogy csütörtökön egyszerre 4 országos hírű szakértőtől – és zseniálisan szórakoztató előadótól – tanulj, még nem késő jelentkezni! 

3. Fedezd fel az internet bujkáló lehetőségeit

Eldicsekedtél valahol diplomáiddal, mentoraiddal, kitüntetéseiddel? Közölted már kérlelhetetlenül, számokkal alátámasztva, hány elégedett vásárlód van? Tudod, milyen csatornákon nyomulnak mostanában a legmenőbb cégek? Kevesen ismerik még ezeket a pofonegyszerű, teljesen ingyenes, mégis mocskosul hatékony kommunikációs trükköket: nagyjából az a kb. 50 ember, akik részt vett már Szakértői státuszépítő tréningünkön.

A résztvevőknek 49, azonnal bevethető trükköt mondunk, amelyekkel forradalmasíthatják brandépítési folyamataikat, vagy akár egész online kommunikációjukat.

03.31-én újra megrendezésre kerül a tréning! Még 25%-os kedvezménnyel jelentkezhetsz, nem érdemes lemaradni róla, mert legközelebb csak nyáron tartunk ilyet.
A részleteket itt találod. 

 

0 hozzászólás a Tavasz: a legjobb időszak a brandépítésre bejegyzéshez

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: