main top

Miattuk is fontos az énmárka

2015. március 23. hétfő 22:52

Énmárka. Személyes márka. Mindenkinek van ilyen, hiszen minden cég más, nem?
Hát nem egészen.
Ha van olyan tevékenységed, ami csak Rád jellemző, és ami megkülönböztet a többiektől, az az egyedi szolgáltatás. Ha ezt az egyediséget aktívan hangoztatod, amerre csak jársz (honlapon, névjegykártyán stb.), és a piac is erről ismer meg, az énmárka.

Énmárka a vásárlókért kell, nem?

De, általában azért kezdünk bele, hogy vásárlóinknak mélyen beleégjünk a tudatába, és ha problémájuk akad, mi legyünk az elsők, akihez fordulnak.
Az énmárka azonban nem csak azért fontos, hogy megkülönböztesd magad a piacon a konkurensektől, és ezáltal magadhoz vonzzad a jó vásárlókat.

Ki más ítél még énmárka alapján?

     1. A konkurencia

Böngészted már konkurenseid honlapját információ- és inspirációszerzés céljából? Na, biztos lehetsz benne, hogy ők is hasonló szándékkal látogatják a Tiédet. Nyilván Te is észrevetted, hogy a legsikeresebbek valamelyik egyedi szolgáltatásukat reklámozzák a legjobban – még akkor is, ha az csak egy kis része tevékenységi körüknek.
Az énmárka azért fantasztikus, mert a konkurencia nem tudja lenyúlni. Ha pontosan azt kezdik el árusítani, ami a Te specialitásod, akkor az annyira átlátszó, hogy a végén nekik lesz a legkínosabb.

     2. A potenciális munkatársak

Az álláshirdetés is egy marketingtevékenység. Meg kell győznöd a jelöltet arról, hogy a Te cégedbe fektesse az energiáját, és ne máshoz szegődjön el. Ehhez hihetetlen segítség egy kidolgozott énmárka: neked is segít a megfelelő emberre célozni, és a munkavállalók is lelkesebben csatlakoznak a csapatodhoz, mert jobb benyomást keltesz.
A sok-sok egyforma álláshirdetés között akkor fogsz kitűnni, ha meg tudod fogalmazni: ez az én cégem, más ilyet nem találsz széles e világon. Ez az, ami bevonzza a legjobb munkaerőt, hiszen ők pontosan ezt keresik: valami mást, mint a többi. Erről tartottam előadást múlt héten HR vezetőknek, nekik is tetszett…

     3. A potenciális stratégiai partnerek

Gondolok itt olyan lehetőségekre, mint felkérés konferencián való előadásra, vendégcikk publikálására, üzleti együttműködésre. Egy énmárka nélküli cég vezetőjét messze elkerülik az ilyen ajánlatok, hiszen senki nem hiszi el neki, hogy bármi újat vagy egyedit tudna mondani.
Fontos tehát ezen dolgozni, hiszen a legjobb ügyfelek éppen az ilyen együttműködések során találnak meg. Ráadásul remek érzés, ha viszonyítási pont vagy a szakmában. 🙂

Ma már nem elég jónak lenni.
Jónak is kell látszani.

Az énmárka építéséhez Neked is megmutatjuk azt az eszköztárat, amivel néhány hónap alatt egekbe emelheted a személyes márkádat. 49 féle rejtett kincset fedezhetsz fel március 31-én, kedden, a Szakértői Státuszépítő tréningünkön. A VIP résztvevők most megkapják a tréning teljes hanganyagát és egy 43 oldalas példatárat is mellé 99e Ft helyett nettó 49e Ft-ért.

Érdekel, hogyan építsd fel énmárkádat pofonegyszerűen? Előzd meg a versenytársaidat, vértezd fel magad ezzel a speciális tudással. A részletekért és a jelentkezésért kattints ide!

Kategória: Marketing | Címke: | Hozzászólások (0)

0 hozzászólás a Miattuk is fontos az énmárka bejegyzéshez

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: