main top

2 PERCES WEBTESZT: lehet, hogy ezt eddig rosszul gondoltad?

2015. április 3. péntek 00:35

E heti webtesztünkben egy gyakori fogalomzavart szeretnénk kiküszöbölni. Ha ezt tisztázod, fel kell készülnöd rá, hogy igen komoly minőségjavulás áll be a szövegedben…

Ismered a különbséget „probléma” és „problématudat” között?

Máris megmagyarázzuk.

A probléma egy zavaró tény. Például, nem szigetel az ablak.
A vevőnek azonban nem ez a baja. Neki az a baja, hogy fázik. Hogy beteg lesz a gyereke. Na, ez a problématudat.

„Ön is utálja, hogy bejön a hideg a csukott ablakon keresztül?”
Így kommunikál az, aki a problémára koncentrál.

„Önnek is megkeseríti az életét, hogy bármennyit fűt, jéghideg lakásba ér haza? Elege van abból, hogy ingjét-gatyáját gázszámlára költi, mégis 3 pulóverben vacog otthon?”
Ezzel érvel az, aki a problématudatot vette célba.

A problématudat az az érzés, amit a vásárlót nyomasztja. Ez az érzés az, amire Neked is rá kell tapintanod, hogy igazán hatékony kommunikációt folytass, és végre növekedjenek az eladásaid.

Te mire koncentrálsz szövegeidben, hírleveleidben? A problémára vagy a problématudatra?

Ha eddig még nem volt egyértelmű számodra a különbség, képzeld magad elé kedvenc vásárlódat. Milyenek a gondolatai, min járhat az esze? Írd le! És legközelebb, ha szöveget írsz, gondolj az ő problématudatára. Ez lesz a Te aranytojást tojó tyúkod, hiszen a honlapodat olvasva ettől fogja az olvasó azt gondolni: Igen, ez pontosan nekem szól!

***

Nem szeretnél százezreket kidobni rosszul felépített kommunikációra? Azt akarod, hogy marketing- és értékesítési folyamataid egymást támogassák? Gyere el április 22-én Az üzleti kommunikáció 7 alaplépése tréningünkre, és hozd ki a maximumot cégedből!

Lemaradtál a március 31-i Szakértői státuszépítő tréningünkről? A teljes, 6 órás hanganyagot megvásárolhatod honlapunkon!

Egy hozzászólás a 2 PERCES WEBTESZT: lehet, hogy ezt eddig rosszul gondoltad? bejegyzéshez

  • Kisdeák József szerint,
    2015. április 3. péntek 10:03 időpontban:

    Szia!
    Pont szakmába vágó és jó 🙂

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: