main top

2 PERCES WEBTESZT: Először adsz vagy kérsz?

2015. április 17. péntek 12:08

Lehet, hogy most meg fogsz lepődni ezen a kérdésen. De mielőtt legyintenél, vagy bezárnád ezt a levelet, gondolkozz el rajta:

Te mit ajánlasz ingyen a látogatódnak?
Van a honlapodon letölthető tanulmány, ingyenes minikurzus, ízelítő a szolgáltatásodból?

Te is örülsz, ha kapsz egy ingyenes termékmintát.
Mosolyogsz, amikor egy étterembe belépve rögtön „welcome drinkkel” fogadnak.
Azonnal jó érzést keltenek benned, és szívesebben ülsz le az asztalukhoz.

Megfordítva:
A vásárlók akkor fogják tudni, hogy finom a süteményed, ha adsz belőle egy kis ízelítőt. Ez nagyon egyszerű.

Ha azt akarod, hogy vásároljanak, bizonyítsd be, hogy jó vagy, és mindig Te adj előbb.

Ez nem jótékonyság.

Ez előnyös üzleti kultúra. Nekik, mert kaptak valamit ingyen, és Neked, mert cserébe megnyerted a bizalmukat.

Ha van mit felkínálnod a látogatódnak, valószínűleg van már egy csomó követőd és elégedett vásárlód van. Biztos vagyok benne, hogy már sokszorosan megérte a fáradságot, amit eredetileg belefektettél.

Ha nincs ilyen ajánlatod, csinálj. Nem kell túlgondolkodni, de igenis ossz meg egy hasznos kis darabot a tudásodból, a termékedből. Hidd el, te is élvezni fogod… a végén pedig nemcsak a céged bevétele hálálja meg, hanem a rengeteg pozitív visszajelzés is jól fog esni.

Neked is tudunk segíteni, ha nincs ötleted, honnan indulj.
Még van hely április 22-én A letisztult üzenet titka tréningükre, ahol Neked is segítünk bevételnövelővé varázsolni a kommunikációs tervedet!

0 hozzászólás a 2 PERCES WEBTESZT: Először adsz vagy kérsz? bejegyzéshez

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: