Tegnap, 04.22-én újra tréninget tartottam a Lurdy Házban. Nagyszerű élmény volt, mert újra remek csapattal dolgoztam, és mindig öröm látni, hogy egyre több hazai cég ismeri fel a kidolgozott termékpiramis, és a letisztult kommunikáció fontosságát.
A 6 órás intenzív munka során:
- segítettünk minden résztvevőnek világossá tenni cége üzenetét
- megnéztük, hogy a rendelkezésünkre álló 59 kommunikációs csatornából mennyit használunk ma – és mennyit fogunk használni ezután
- elemeztük a 7 legfontosabb alaplépést, amire érdemes koncentrálni, ha bevételnövelő online kommunikáció a célunk
- igazítottuk a jelenlévők termékpiramisát a marketing, értértékesítési és seo célokhoz.
Azért szeretem ezeket a tréningeket, mert mindig rengeteget tanulunk egymástól.
Jó érzés látni a felismerést az arcokon, és azt, hogyan hasznosítják a résztvevők a jövőben az itt tanultakat.
Találkozunk újra a Ludy Házban, május 27-én!