main top

2 PERCES WEBTESZT: pillants rá a Facebook oldaladra

2015. május 8. péntek 08:18

Milyen rendszeresen kommunikálsz a Facebook oldaladon? Vannak, akik naponta többször is tesznek fel bejegyzéseket, mások időpazarlásnak tartják, és csak havonta mennek fel a közösségi oldalra. Veled mi a helyzet? Ha hetente egyszer azért odatévedsz, akkor már nem nulláról indulunk, ez ugyanis a Facebook reklámhoz vezető út első lépése!

Mit kell tudni a Facebook reklámokról?

Azok a Facebook oldalak, amiken nem történik semmi érdekes, egy idő után érdektelenné válnak látogatóik számára. Hogy miért? Először is, mert az ifjú zseni, Mark Zuckerberg helyett egy algoritmus dönti el, mi kerül ki az olvasók falára és mi nem. Azoknak az oldalaknak a tartalmai kerülnek ki többször, amiket az emberek gyakrabban néznek. Vagyis ahhoz, hogy sokan látogassák az oldaladat, eleve sok látogató kell. Ördögi kör… De van kiút akkor is, ha nem akarsz kattintás alapú fizetett Facebook hirdetéseket futtatni!

Mit tehetsz, hogy sok látogatód legyen?

Ha rendszeresen kommunikálsz érdekes, izgalmas tartalmakat, odavonzod az embereket. Minél többen olvassák el, osztják meg és kedvelik az általad kihelyezett tartalmakat, annál többen fogják látni az oldaladat! Ezt nevezzük ingyenes Facebook reklámnak. Ingyenes felületed van, ahol bármit kommunikálhatsz. Használd ki!

Hogy kezdj neki?

Heti egy bejegyzés kommunikálása a kiscsoportos verzió. Naponta törekedj minimum egy posztra. Ennél kevesebb semmiféle Facebook reklámhoz nem elég. Ha nem szeretnél minden héten órákat eltölteni céltalan bolyongással az interneten azzal a kérdéssel a fejedben: „Vajon mit posztoljak mára?” – tervezd meg a kommunikációdat, azaz használj konzerveket. A konzervek: előre megírt cikkek, előkészített tartalmak, amiket előhúzhatsz a spájzból – akarom mondani a drive-ról –, amikor szükség van rá.

Készíts előzetes tervet a kommunikációs stratégiádról! Mi legyen benne?

  • milyen tartalmakat fogsz kommunikálni
  • mikor fogod kommunikálni
  • készíts statisztikát: milyen látogatottságot ért el az adott tartalom
  • mindig legyen néhány előre megírt „konzerv” cikked a blogodban, a tervezett tartalmakkal

Megvan? Akkor már nyert ügyed van a Facebook reklám felé vezető úton, és elkerülhető, hogy kizárólag cuki cicukákat és vicces kisgyerekes képeket posztolgass hasztalanul. Legyen stratégiád, legyen konzerved és legyen Facebook reklámod!

Ha érdekel, mi mindennel javíthatod még Facebook reklámod, Neked szól szakértői státuszépítő tréningünk május 27-én – ahol sok más hasznos stratégiát is elsajátíthatsz.

Tarts velünk, és ismerd fel, mennyi eszköz van a kezedben a sikerhez!

0 hozzászólás a 2 PERCES WEBTESZT: pillants rá a Facebook oldaladra bejegyzéshez

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: