main top

2 PERCES WEBTESZT: mitől üt egy vevővélemény?

2015. május 15. péntek 08:31

A sikeres cégeknek számos elégedett ügyfelük van, amit a reklámszövegekben fel lehet használni. Biztos vagyok benne, hogy Te is bővelkedsz a remek partnerekben, hiszen szuper a szolgáltatásod.
Ma azonban már nem elég jónak lenni.
Jónak is kell látszani.

Mutasd meg a potenciális vevőidnek, hogy miért választanak téged az ügyfeleid.
Használj vevővéleményeket, azaz referenciákat.
Ez az egyik leghatékonyabb reklámszöveg, amivel felépítheted a céges kommunikációdat és megfűszerezheted a reklámjaidat.

A vevővélemények fejlődésének 3 szintje:

  1. Logó Lego
  2. Írott vevővélemények
  3. Videón megörökített vevővélemények

Nézzünk ehhez egy-egy példát!

Nagyvállalati körökben elterjedt a logókkal megjelenített referencialista, a Logó Lego
Pl.
http://prestonpartner.com/drupal/hu/partnerek/

KKV szektorban egyre népszerűbb a 4-5 mondatban megfogalmazott ügyfélvélemény, ahol a partnereid leírják, hogy miért érdemes veled üzletelni.
Pl.
http://www.szovegirasblog.hu/referenciak/

Feketepálya, csak haladóknak: videón megörökített vevővélemények
Pl.

Vélemények a korábbi szakértői státuszépítő tréningről

A 3:03 perces videóból megtudhatod:

Mit adott a Mannaszappan marketingvezetőjének, Kós Katinak a képzés?
Milyen ötleteket merített tréningükből a Seacon Europe marketingese, Szaplonczay Orsolya?
Hogyan használja ezt a tudást Kasza Tamás lezárási specialista?

Nézd meg a videót most!

TIPP
Keresd meg kedvenc karakteredet a videón, ahol az elégedett ügyfeleink beszélnek arról, hogy mit adott nekik a tréning!

Ha úgy érzed, hogy van hova fejlődni, akkor gyere el a következő tréningünkre május 27-én.

Mikor szól Neked ez a tréning?
A szakértői státuszépítés akkor érdekes Neked, ha
– kíváncsi vagy a 3 fő irányra, amivel növelheted szakértői státuszodat
– tudni akarod, hogyan használd a nagyvállalati fegyvertárat
– érdekel, mivel tudod növelni népszerűségi indexedet
– egy nap alatt meg akarod tervezni a (hónapok óta halogatott) kommunikációs ütemezésedet 10 hétre
– érdekel a bevételnövelő online kommunikáció sikerreceptje

Dátum
2015.05.27. (szerda) 9–16 óra

Mennyibe kerül?
49 eFt + áfa

Regisztrálj most!

 

Kategória: reklám | Címke: | Hozzászólások (0)

0 hozzászólás a 2 PERCES WEBTESZT: mitől üt egy vevővélemény? bejegyzéshez

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: