main top

Mi a közös a papban és a szövegíróban?

2015. május 19. kedd 00:13

A jó pap holtig tanul, aztán befejezi földi tanulmányait.
Ugyanez a helyzet a profi szövegíróval is.

A szövegíró mindig frissíti a tudását

A szövegírás egy szélsebesen forgó terület. Ha olyan szövegeket akarsz, amelyek támogatják a céged marketing- és értékesítési tevékenységét, miközben előrébb kerülsz a keresőben, akkor kizárólag olyan szövegírót válassz, aki a szakmája nagymestere. Ebben a sportágban csak azok maradnak fenn, akik folyamatosan képzik magukat. Az online kommunikációnak három alappillére van: marketing, értékesítés és SEO. Ezeken a területeken folyamatosan kell fejlődnünk. A SEO (Search Enginem Optimization) nem az a terület, ahol a tegnap tudásával helyt tudnánk állni. Aki beéri azzal a tudással, amit 5 éve szedett magára, azt elsöpri az élet, mert nem tud megfelelni az új kihívásoknak.

Ma már nem elég jónak lenni.
Jónak is kell látszani.

Egy jó minőségű termékhez éppen ezért professzionális szövegírót kérnek fel a sikeres cégek.

Az érzelmeidre hat

„Mert megérdemled.” Ennek a szlogennek a hallatán a többség inkább kifut a világból. Pedig aki ezt kitalálta, nagyon értette a dolgát. Mindenki figyelemre vágyik. Szeretne megérdemelni valamit, mert neki az jár. Ez a szövegíró célja is: egy megjegyezhető üzenettel bemászik a fejedbe, lehetőleg rövid szövegekkel, hogy el ne felejtsd őket. Aztán ezek az üzenetek elkezdenek hatni az érzelmeinkre.

Külön fejezet a pszichológiában, hogy hogyan lehet a marketingszövegekkel az érzelmekre hatni, anélkül, hogy a vevő észrevenné. Ezért nem mindegy, hogy az egyes termékekhez, szolgáltatásokhoz milyen szöveget írsz a weblapodon. Sokszor kemény munka kitalálni, mivel lehetne ráébreszteni a vásárlót, hogy neki szüksége van arra a bizonyos termékre. A helyes út a vágyakon és a problémákon át vezet…

A jó szöveg 5 ismérve

A legkorszerűbb szövegírói trükköket nem tanítják az egyetemeken. Szerencsére mi megtesszük a képzéseinken.  Ha kiváló a szolgáltatásod, akkor megfelelő webszövegekkel erőteljesen tudod támogatni az értékesítőid munkáját.

Mikor jó a weblapod szövege?

– öröm olvasni a webszövegedet, mert informál és tanít
– bizalmat épít: a látogatóid úgy érzik, megbízhatnak benned
– megértik az erősségeidet: tetszik a szolgáltatás a piacodnak, amit kínálsz
– kialakítja a szakértői státuszodat a szöveg, mert megmutatja a hozzáértésedet
– segíti az értékesítőid munkáját, lerövidíti az eladási ciklust

Tudd, hogy egy jó marketingszöveg, egy jó értékesítési szöveg mögött mindig óriási munka van. Csak az a szolgáltató engedheti meg magának, hogy profikra bízza a kommunikációját, amelyik már bizonyított. A mi ügyfeleink azok a kiváló cégek, akik a saját területükön zseniálisak, de problémát jelent számukra, hogy miként kommunikálják az erősségeiket. Nekik tudunk segíteni hatékony online kommunikációval. Büszkék vagyunk rá, hogy 2008 óta mindig betartjuk a vállalási határidőket.

A csapatunkban 4 projektmenedzser és 8 cikkíró dolgozik azon, hogy bevételt hozó szövegeket írjunk. Ezt úgy tudjuk elérni, hogy felemeljük az ügyfél szakértői státuszát, és megtervezzük, hogy miként lesz ebből bevétel. Mert a pénz ahhoz áramlik, akinek megvan a hozzáértése, bizalmat tud építeni, és folyamatosan kommunikálja az erősségeit.

A ma kihívásainak nem lehet megfelelni a tegnap elavult tudásával. Ha tetszett a cikk, vásárold meg a szakértői státuszépítő CD-t, és fejleszd a tudásodat!

0 hozzászólás a Mi a közös a papban és a szövegíróban? bejegyzéshez

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: