main top

2 PERCES WEBTESZT: miért kell neked konzerv?

2015. május 21. csütörtök 21:13

Az üzleti kommunikációban új szelek fújnak: felértékelődött az értékes tartalom, így a kérdésünk főként bloggal rendelkezőknek, vagy blogot tervezőknek szól:

Van legalább egy cikked/hírleveled tartalékban?

Tehát olyan, amit már megírtál, bevethető, azonnal posztolható a weboldaladra? Nem? Akkor van egy rossz hírünk. Kellene! Szükséged van konzervekre.

Mi az a konzerv?

A konzerv tulajdonképpen egy tartalék cikk. A tartalommarketing fontos eleme, hogy előre megtervezd a blogodon megjelenő bejegyzések témáját. Ám ez korántsem elegendő. Ahhoz, hogy reggel ne ülj pánikhangulatban a gép előtt, előre megírt cikkek kellenek.

Te is érezted már, hogy semmilyen gondolatod nincs egy témával kapcsolatban? Vagy éppen túl sok van, és nem tudsz választani?

Ezt elkerülendő, használj konzerveket a tartalommarketing során! Nem mindegy, hogy egy fél óra alatt, hirtelen összecsapott bejegyzést posztolunk, amikor van időnk az írásra – vagy az előre megtervezett időpontban kiküldesz egy korábban megírt értékes tartalmat.

Ugye, mennyivel könnyebb úgy írni, hogy nem hajt a tatár? Akarom mondani, az idő. Nem elég, hogy a legolvasottabb időben kell kitenned az adott tartalmat, még a nyomás is rajtad van, hogy gyorsan befejezzük. Így nem lehet körültekintő munkát végezni.

Az írás alkotói folyamat

Az alkotáshoz idő kell. Írj meg előre legalább két bejegyzést. Legyen időd átnézni és kijavítani. Különös tekintettel ügyelj a tartalommarketing szempontjaira. Ha van lehetőséged tervezni, utánajárni, megírni és javítani, értékes tartalmat fogsz adni olvasóidnak.

Mit tegyél, hogy sikeres legyen oldaladon a tartalommarketing?

  • tervezd meg előre blogod kommunikációját legalább egy hónapra
  • írd össze, melyik nap milyen témában akarsz írni
  • gyűjtsd anyagot a tervezett tartalmakhoz
  • írj meg előre legalább 2 cikket
  • az előre megírt tartalmakat posztold a legolvasottabb időpontokban
  • tartsd ezt a tempót a tervezés és írás terén is

Mit lesz a végeredmény?

Az egy hónapra előre megtervezett tartalommarketing magabiztosságot ad. Kellő utánajárás után, megfontoltan írhatod meg cikkeidet. Van időd átnézni és kijavítani az esetleges hibákat.
A tervezett napon a meghatározott ütemezés szerint posztolod a bejegyzést, hiszen nem aznap hajnalban csaptad össze.

Nem kell reménykednünk, hogy az olvasók nem veszik észre a hibákat. Nem kell lóhalálában rohannunk, hogy a legolvasottabb idősávban tegyük fel a cikket.

Ugye, milyen jó érzés?

Ha többet szeretnél megtudni a tartalommarketingről, akkor képezd magad. Amennyiben már nem tudsz eljönni a következő Szakértői Státuszépítő tréningünkre 2015.05.27-én, ami jövő hét szerda, akkor szerezd meg ezt az egyedülálló tudást a Szakértői státuszépítő CD-ről!

 

0 hozzászólás a 2 PERCES WEBTESZT: miért kell neked konzerv? bejegyzéshez

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: