main top

Valóban kezelhető a bizalmi válság üzleti kommunikációval?

2015. május 26. kedd 08:50

2008 óta bizalmi válság van. Mindannyian megéltük a gazdasági világválságot, és hatását is tapasztaltuk. Azonban nem kizárólag a termelés és a fogyasztás esett vissza. Azóta az emberek bizalma is megrendült, a döntési folyamat jelentősen lelassult minden iparágban.

Mely csodafegyvereit használd az üzleti kommunikációnak, ha kezelni akarod a bizalmi válságot?

A fogyasztók az elmúlt években kevesebbet költenek, jóval gyanakvóbbá váltak. A döntéshozók is körültekintőbbek lettek a vásárlásaikkal kapcsolatban. Ezért a jól felkészült vállalkozók igazodtak a kialakult helyzethez. Ma már csak azok maradhatnak sikeresek, akik folyamatosan képzik magukat és fejlődnek. Te is biztosan követed az eseményeket, ha most is az oldalunkon olvasod az 500+ cikkünk egyikét, amit 2008 óta megírtunk kommunikáció témájában.

Hogyan oszlathatod el a veled kapcsolatban felmerülő kétségeket és bizonytalanságot? Az átgondolt profi üzleti kommunikáció megoldhatja problémáidat.
Építsd fel a szakértői státuszodat, és mutasd meg az erősségeidet.

Íme, néhány kommunikációs tipp, amivel tovább építheted a bizalmat

  • Számok, statisztikák ismertetése
    A hiteles adatok, konkrét számok és nyilvánossá tett statisztikák nagymértékben javítják az üzleti kommunikáció eredményességét. Ezek az információk megnyugtatják a partnereidet. Biztosítják a vásárlókat arról, hogy milyen pozíciót foglal el a vállalkozás a piacon. Az a cég, amelyik csak ködös fél információkat ad meg, vagy egyáltalán nem hoz nyilvánosságra semmilyen számokkal alátámasztott sikertörténetet, hátrányba kerül.
  • Elérhetőség megadása, a vállalkozáshoz társítható arcok
    A vállalkozás honlapján érdemes megadni különböző típusú elérhetőségeket, e-mail címet, telefonszámot és a közösségi médiában szereplő profilt akár. Ha a névhez arcot is tudnak kapcsolni, az emberek sokkal nagyobb bizalommal fordulnak az adott céghez, annak munkatársaihoz.
  • Sikersztorik felvillantása, referenciák
    Mi lehet meggyőzőbb, mint más vásárlók, ügyfelek ajánlása? Nincs nagyobb erő, mint a szájról szájra terjedő jó hír. Ez az üzleti kommunikáció egyik legféltettebb titka! Mi például büszkék vagyunk rá, hogy az iparágunkban talán nekünk van a legtöbb írott referenciánk a rólunk aloldalon. Oszd meg Te is a szakmádban elért sikereket. Mondják el a legjobb ügyfeleid, hogy miért választották a vállalkozásodat!
  • Ingyenes minta
    Az ingyenes próbaverzióknak, termékmintáknak senki nem tud ellenállni. Ami ingyen van, az bizony csábító, mert könnyű kipróbálni. Megéri ezt az áldozatot meghozni, mert ezzel könnyen belophatod magad az emberek szívébe. Megkóstolják nálad a sütit, mielőtt megvennék a tortát. Ha megbizonyosodnak róla, hogy a portékád egyedülálló, akkor megveszik majd a nagyobb szolgáltatáscsomagokat is.

Ezek a hasznos tippek segíthetnek elevezni az üzleti kommunikáció zavaros vizein, de ha igazi rafting-bajnok akarsz lenni, akkor mi abban is szívesen segítünk.
Sajnos, a májusi Szakértői státuszépítő képzésünkről már lecsúsztál, de ne csüggedj! Vedd fel velünk a kapcsolatot, és egyeztessünk időpontot egy személyes konzultációra, hogy a cégedre szabott ötletekkel gazdagítsuk a Te vállalkozásod üzleti kommunikációját is!

0 hozzászólás a Valóban kezelhető a bizalmi válság üzleti kommunikációval? bejegyzéshez

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: