main top

2 PERCES WEBTESZT: minden énmárka mögött egy sikeres ember áll

2015. május 29. péntek 12:00

Nálad milyen erős az énmárka? Ha meg akarod mutatni a céged erősségeit, fel akarod építeni a szakértői státuszodat, akkor abban helye van az énmárkának is. Az énmárka kialakításában jelentős szerepet játszik erősségeink kihangsúlyozása.
Te büszke vagy az eredményeidre? Be szoktad mutatni a sikereidet?

Az énmárka fontossága

Az énmárka szerepe néhány cégben kiemelten fontos. Aki nem mutatja meg a hozzáértését, nagyon nehezen tud érvényesülni. Nem elég jónak lenni. Jónak is kell látszani. Konkrét adatokkal és eredményekkel kell alátámasztani, hogy a szakma élvonalába tartozunk. Ezek megmutatják a személy szakmai rátermettségét.

Egy cég hitelességén óriásit lendít, ha látják a partnerei a szakmában elért eredményeit. Ezzel a jövőbeni vásárlók bizalma is könnyebben felépíthető. A potenciális vevők azokat a vállalatokat részesítik előnyben, amelyek büszkék szakmai tudásukra, és ezt nem rejtik véka alá.

Tűnj ki!

Ezt nem lehet elégszer hangsúlyozni. Máskülönben jön a konkurencia, és bezsebeli a sikereket. Akár mutasd meg azt is, hogy milyen rátermett vezetőkkel dolgozol. Egy vállalat szakértői státuszát tovább emeli, ha egyre több szakmailag sikeres dolgozót tudhat magáénak. Őket is be lehet mutatni, hogy a vásárlók is lássák: bízhatnak a szolgáltatásban. Meg tudod mutatni Te is az ügyfeleidnek, hogy a kollégáid miért imádják a munkájukat. Össze tudod számolni, hogy a vezetőid körében hány diplomás ember van. Összesítheted a diplomák számát is.

Hiába van rendkívül jó csapatunk, ha rajtunk kívül nem tud erről senki. Az énmárka kiépítéséhez hozzátartozik, hogy a célalkotó ember bemutatkozik néhány mondatban. Kiemeli, hogy a vállalata, a küldetése miért izgalmas. Elmondja azt is, miért büszke csapatvezető.

2 PERCES WEBTESZT

Te feltünteted a weblapodon, hogy miért imádod a munkádat? Látható, hogy kikkel és hogyan éred el a sikereidet? Nézd meg a saját weblapodon a Rólunk aloldaladat most! Ha csak a nevek és az e-mail címek vannak fenn a kollégáidról, akkor dolgozz még ezen. Tegyél fel több infót. Egy jó csapatot meg kell mutatni!

Tetszett a cikk? Ha még többet szeretnél megtudni a marketingedet támogató üzleti kommunikációról, rendeld meg Szakértői Státuszépítői CD-nket!

Kategória: Marketing | Címke: | Hozzászólások (0)

0 hozzászólás a 2 PERCES WEBTESZT: minden énmárka mögött egy sikeres ember áll bejegyzéshez

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: