main top

2 PERCES WEBTESZT: a személyes márka nélkül nincs siker?

2015. június 4. csütörtök 23:45

Tudod, hogyan lehet még jobb a személyes márkád építése? Ha ötleted sincs, tetszeni fog e heti 2 perces webtesztünk témája, ami nem más, mint a linképítés.

Ha most elgondolkodtál azon, mi is az a linképítés, ne aggódj! Mi segítünk, hogy némi rálátásod legyen a témára.

A személyes márka és a linképítés kapcsolata

Amikor webszöveget írsz, akkor mindig el kell adnod magad. Ehhez gondosan megírt bemutatkozó és értékesítési szövegek kellenek. Erről lesz szó június 24-én a tréningünkön.
Mire van még szükséged?

Ha rendszeresen böngészed a weboldalakat, biztosan találkoztál már ilyennel. Jobb esetben rá is kattintottál. Ugyanis a linképítésnek pont ez a lényege. Rá kell kattintanod, majd bejön a hivatkozott szolgáltatás oldala, amit jó esetben meg is vásárolsz. Valójában a linképítés során az egyik helyről másikra kattintgatással és oldalak közötti „szörföléssel” épül a személyes márka.

De van mire odafigyelni!

Nem mindegy, hogy kinek az oldalán helyezed el a linkjeidet. Ha nem megbízhatóak, akkor feleslegesen fáradtál. Minél nagyobb az adott oldal forgalma, annál jobbak az esélyeid. Ilyen oldalakra abban az esetben tudsz felkerülni, ha van egy jól felépített személyes márka mögötted.

A személyes márka nem maradhat el

Van egy rossz hírünk. Amennyiben nem jól felépített a személyes márkád, kevés esélyed van rá, hogy átkattintsanak a linkedre.

A kevésbé sikeres cégek gyakran ott rontják el, hogy mindent egyszerre akarnak. Kell egy előre megszabott stratégia, különben nem érdemes belevágni. Ha ez megvan, lépésről lépésre haladva juthatsz el a csillagos égig. És még annál is tovább.

Ne a mennyiségre, hanem a minőségre törekedj!

Ha szakértő kezekbe akarod adni személyes márkád építését, olvass utána Webszöveg Átvilágítás szolgáltatásunknak!

2 hozzászólás a 2 PERCES WEBTESZT: a személyes márka nélkül nincs siker? bejegyzéshez

  • Takács Dénes szerint,
    2015. június 10. szerda 12:24 időpontban:

    Tisztelt Blog-szerkesztő!

    Arra kérdésre válaszolok, hogy:
    Tudod, hogyan lehet még jobb a személyes márkád építése?
    A felvetés érdekes, és értékes lehet.
    A képen egy régebben jól ismert szőlőlé-márka látható,
    ami ízletes, üdítő, és a slogan-je is üdítő:
    ITT MÁRKA
    ITTA MÁR MA?

    Megjegyzem, Siófokon, a kikötőben volt a MÁRKA-BÁRKA.
    Ma már hajótároló van ott.
    A régi és lendületes megjegyezhető szókapcsolati megoldások is lehet, hogy működnének, de kérdés, hogy
    • kinek,
    • mikor,
    • milyen tudatalatti kapcsolódással?

    A tudat-alatti és felszíni információk dialektikája hogy tetszik?

    Üdvözlettel:
    Takács Dénes
    +36-30/2025888

  • Putnoki Julianna - Kreatív Szövegíró Kft szerint,
    2015. június 10. szerda 15:47 időpontban:

    Kedves Dénes

    Zseniális felvetés!
    Köszönjük

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: