main top

2 PERCES WEBTESZT: mikor sikerült valami NAGYON jól?

2015. június 11. csütörtök 22:59

Mi a csoda a tartalommarketing?

A tartalommarketing lényege olyan tartalmak írása, amelyek megbízhatóak, értékesek, megfogják a célközönséget, és vásárlásra sarkallnak. Bemutatod célközönségednek, mi az, amivel foglalkozol, mi jellemez téged, és mit várhatnak tőled. Így megkedvelnek, bízni fognak benned, és igénybe veszik szolgáltatásaidat.

A kulcsszó: értékes

A titok: adj értéket szövegeidnek! Ez az, ami megkülönbözteti a tartalommarketing alkalmazását akármilyen más reklámszövegtől. Értéket hordoz, de legfőképpen érdeklődést kelt. A tartalommarketing mindenhol jelen van, mint a hirdetések és a reklámok, ám üzenete kevésbé negatív. Ezzel ellentétben a reklámokat az ember próbálja elkerülni. A tartalommarketing fegyverét használva a célközönséged nem érzi azt, hogy rá akarsz tukmálni valamit. Sokkal inkább tanítod a célcsoportodat értékes tartalmakkal, miközben megmutatod erősségeidet, amik annyira le fogják nyűgözni őt, hogy Tőled fog vásárolni.

Sikereket szeretnél elérni?

Győzd meg az embereket, hogy miért téged válasszanak! Oszd meg sikersztoridat! Ezzel bizalmat keltesz bennük, hiszen látni fogják, mi mindent értél már el eddig.

Hogy miért?

Vásárláskor a potenciális vevőknek nem reklámra van szükségük, hanem használható információra. Látniuk kell, hogy te megadod nekik azt, amire vágynak. Hinniük kell benne, hogy Veled biztosan elégedettek lesznek.

Kutatások kimutatták, hogy egy történet sokkal könnyebben megjegyezhető, mint a száraz adatok. Ilyen módon az információ az epizodikus emlékezethez társul. Ez elmédnek azon része, ami a saját magaddal kapcsolatos sztorikat tárolja.

Vagyis: könnyebben jegyzed meg, hogy Párizs Franciaország fővárosa, ha jártál ott. Így egy történeted kötődik hozzá, és nem csak a földrajz tankönyvből tanulod meg az információt. Pont ez a célod igaz? Hogy az emberek tudatában legyél, hogy emlékezzenek rád. Sokkal könnyebb, ha a tartalommarketing során egy sikersztorit mesélsz, és nem csak puszta tényeket sorakoztatsz fel, hogy miért is téged válasszanak!

A profi verzió, amikor a sikersztoriról áttereled a látogatókat egy értékesítési szövegre, ahol eladod valamelyik portékádat. Ha biztos akarsz lenni benne, hogy szolgáltatásod a vágyain és a problémáin keresztül valóban megszólítja a célcsoportodat, akkor gyere el értékesítési szövegírói tréningünkre! Amennyiben feliratkoztál a hírlevelünkre, akkor hétfőn éjfélig tudsz érvényesíteni egy kupont, amit elküldtünk neked. A részleteket keresd a postafiókodban.
(Ha most jársz először a weboldalon, akkor a jobb felső sarokban tudsz feliratkozni a blogértesítőre, hogy legközelebb ne maradj le a kedvezményről.)

Ragadd meg a figyelmet!

Tudtad, hogy az ember nem csak külső szemlélője a történéseknek, ha sikerről olvas? Ha ilyen történetet hall, akkor résztvevőjévé válik tudat alatt. A siker teljesen áthatja és beleéli magát. Hihetetlenül hangzik, de ennyit számítanak az érzelmek. Azokból a termékekből, amelyekhez személyes élményt tudnak csatolni a vásárlók, sokkal többet adnak el.

Segítettél Pista bácsinak kiválasztani a legjobb mobiltelefont? Tanácsot adtál Juli néninek, és ezt ő egy egész kosárnyi „hazai”-val hálálta meg? Ezek mind a tartalommarketing részét képezhetik! Hidd el, sokkal közelebb fogja hozni potenciális vásárlóidat, és szívesebben térnek vissza hozzád.

Sikerült meggyőznünk arról, hogy érdemes megosztani sikertörténetedet a tartalommarketing eszköztárát használva?

Akkor már csak egyetlen kérdés maradt! Mi az a történet, amit megoszthatsz? Ha profi módon akarod növelni szakértői státuszodat a tartalommarketing fortélyait használva, akkor ügyelj arra, hogy a kommunikációd támogassa az értékesítőid munkáját. Ebben segít neked a következő értékesítési szövegírói tréningünk!

Egy hozzászólás a 2 PERCES WEBTESZT: mikor sikerült valami NAGYON jól? bejegyzéshez

  • 2 PERCES WEBTESZT: olvasol hangosan? Kéne! | szövegírás blog.hu szerint,
    2015. június 19. péntek 01:16 időpontban:

    […] méghozzá folyamatosan. Korábban írtunk már róla, hogy a hatékony kommunikáció része a tartalommarketing. Az értékes tartalmon túl azonban az se mindegy, milyen formában kerül ki egy szöveg a […]

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: