main top

Akik mertek álmodni

2015. június 24. szerda 23:19

Egyes cégek megelégszenek a széles vevőkörrel, netán néhány hazai sikerrel. Bár a legfontosabb, hogy mindenki elégedett legyen, de időnként ki kell lépni a komfortzónából. Miért? Mert a siker, a versenyszellem visz előre. Még ha el is marad az első helyezés, a tudat, hogy volt miért küzdeni, önbizalmat ad.

A szovegirasblog.hu egyik ügyfele, az Accessium Kft. egy nemzetközi versenyen indult. Az Üzleti applikációk versenyére olyan vállalatok nevezhetnek, amelyek valamilyen különleges, egyedi szolgáltatással rendelkeznek.

Felhőbe zárt biztonság

Az Accessium Kft. e-Access felhőalapú beléptető rendszerének sales oldala a szovegirasblog.hu érdeme. Az applikáció rengeteg terhet levesz a cégek válláról. Ez egy olyan vezeték nélküli technológia, amely megfelel a modern kor elvárásainak. Gyors, hatékony és könnyen kezelhető. Ha mindez nem lenne elég, akár ipari méretű rendszerek vezérlésére is képes.

A beléptető rendszerek sokszor bonyodalmat okoznak, hiszen nem lehet őket integrálni más rendszerekkel, és magas informatikai tudást igényelnek. Az Accessium Kft. e-Access felhőalapú beléptető rendszere nem csak egyszerűen működtethető, hanem költséghatékony is.


Nem érdemes elhallgatni

Nem kell titkolni, ha valaki sikeres. Rengeteg jól működő cég van Magyarországon, csak éppen a fele nem tudja, hogyan kommunikáljon megfelelően. Ebben segített a szovegirasblog.hu az Accessium Kft.-nek, hiszen ők ma már egy nemzetközi versenyen indulnak sikeres szolgáltatásukkal.

A logikus, jól felépített kommunikáció célja, hogy az eredményes vállalatok termékeit, szolgáltatásait érthetően juttassa el a vevőkhöz. Szerencsére egyre több cég érzi ennek szükségét. Az Accessium Kft. jó példa arra, hogy egy magyarországi vállalkozás is megállja a helyét egy nemzetközi versenyen, amennyiben jó kommunikációs stratégiája van.

Minden kezdet nehéz

Általában minden cég a nulláról indul. Olyan nincs, hogy valakinek az ölébe hullik a siker. A kemény munka azonban mindig kifizetődik. Ha van egy jó ötlet, egy piaci rés, amit „be lehet tömni”, az csupán a kezdet kezdete. Még a vevőkör kialakítása sem igényel túl nagy erőfeszítést, amennyiben valóban eredeti ötletről van szó.

A nehézséget az ügyfelek megtartása jelenti. A konkurencia előbb-utóbb úgyis megjelenik. A kulcs a kommunikációban rejlik. Az Accessium Kft. felismerte, hogy erre érdemes áldozni, mert hosszú távon csak így maradhatnak a jelen az emberek tudatában.

0 hozzászólás a Akik mertek álmodni bejegyzéshez

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: