main top

A profi termék és a remek kommunikáció diadala

2015. július 17. péntek 09:47

Hihetetlen büszkeséggel tölt el minket, hogy egyik ügyfelünknek sikerült az, ami csak keveseknek. Mindezt kitartással és sok-sok kemény munkával érték el. Minden előadásomon elmondom, hogy „Ma már nem elég jónak lenni. Jónak is kell látszani”. Ha van egy szuper terméked, akkor ezt kiváló kommunikációval is meg kell támogatni. Péterék elhitték, hogy számukra is van hely a legjobbak között.

Az Accessium Kft. kis- és középvállalatoknak segít elérni a problémamentes hétköznapokat. Hogyan? Olyan felhőalapú rendszerekkel, amelyek nem csupán a környezetet kímélik, de valóban egyszerűen és hatékonyan használhatóak.

A kemény munka része az előrejutásnak

Ahhoz, hogy egy vállalkozást valóban sikeresnek könyvelhessünk el, rengeteg mindent meg kell tennie. Ehhez azonban el kell hinni, hogy az út végén ott vár a siker. Az Accessium Kft. az egyik legjobb példa arra, hogy egy magyar cég is megállja a helyét egy nemzetközi versenyen.

Nyolc ország közül a legjobbak

A Business Wall of Fame versenyén nyolc ország vett részt. Köztük Magyarország is. Összesen 160 pályázatot bíráltak el, amelyből 28 képviselte a magyar mezőnyt. A Deutsche Telekom célja, hogy a kis- és középvállalatok is részesei legyenek a technológiai fejlődésnek.

Az Accessium Kft. e-Access felhőalapú beléptető rendszere jogosan érdemelte ki a hazai és nemzetközi első helyet. A kemény munka meghozta gyümölcsét. Az általuk kifejlesztett beléptető rendszer rengeteg előnnyel jár. Nem csupán az energiaigénye alacsony, de használata annyira egyszerű és praktikus, hogy nem kíván semmilyen szakértelmet.

A cég ügyvezetőjének, Berende Péternek és csapatának fődíja egy 10 millió forint értékű reklámkampány. Rendszerük egy olyan innovatív ötletből született, amely széles körben teszi lehetővé a lehető leghatékonyabb védelmet.

Valóban ennyire fontos a kommunikáció?

Az Accessium Kft. hamar felismerte, hogy szolgáltatásaik csak kevesekhez fognak eljutni megfelelő kommunikáció nélkül. A folyamatos és pontos információátadás ugyanis elengedhetetlen. Ha van egy kiváló szolgáltatásod, miért titkolnád? Sokaknak nyűg a tartalomkezelés, holott erre szükség van, ha nem szeretnéd, hogy elfelejtsenek. Hiába a kemény munka, ha nem mutatod meg magad és az erősségeidet.

Az e-Access felhőalapú beléptető rendszer esete az egyik legjobb példa arra, hogy a kommunikáció csupán egy keveset tett hozzá a sikeréhez. Maga a termék annyira hatékony és ötletes, hogy már a kivitelezés előtt várható volt az elismerés. Azonban ez a kevés mindenképpen kell, ha azt szeretnéd, hogy tudjanak Rólad.

Neked is van egy jó terméked? Vágysz a sikerre, de nem tudod, hogyan érd el? A Szövegírásblog célja, hogy minden sikeres ötletet megmutasson a nagyközönségnek. Ehhez nem kell más, csak egy jó kommunikációs terv. Mutasd meg, mit tudsz, mert lehet, Te vagy a következő első helyezett. Ne hagyd kárba veszni a kemény munkádat, hiszen Te is megérdemled a sikert.

Ha tetszett a cikk, kövess minket a Facebook oldalunkon is:
https://www.facebook.com/szovegirasblog

0 hozzászólás a A profi termék és a remek kommunikáció diadala bejegyzéshez

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: