main top

Hogyan építsd a szakértői státuszodat kommunikációval?

2015. augusztus 14. péntek 12:40

Manapság egyre több új marketingcsatornáról lehet olvasni. A közösségi média szárnyal, a kütyük világát éljük. Sokan segítenek neked abban ma már a magyar piacon is, hogy mi legyen a weblapodon. Hogyan és milyen legyen a kommunikáció, hogy abból bevétel is legyen.
Tanulj, képezd magad, mert információs társadalomban élünk a berlini fal leomlása óta.

A kommunikáció akkor jó, ha a sajátod

A világ egyik legnagyobb online guruja, Mark Zuckerberg szerint a jövőben nem lesz szükség semmilyen elektronikus eszközre, nemsokára jön az „agytól agyig terjedő információ”. Meglehet, igaza van, de addig nem akarunk térdelőrajtban állni, amíg előáll az agyhullámokat felerősítő kütyüjével…

Ne alapozd a kommunikációs stratégiádat egyetlen marketingcsatornára, mert az egyes szám a legveszélyesebb a cégvezetésben. Ha valamiből csak egy van, akkor kiszolgáltatod magad a külső erőknek. Egy megbízható kolléga, egy nagy ügyfél, vagy egyetlen bevételt hozó marketingcsatorna esetén érdemes fejleszteni és új nézőpontokat szerezni.

A honlapod a Tiéd! Használd a kommunikáció fegyvereit!


Ülj le, és gondold át, Te mit szeretnél. Nézz rá az erősségeidre. Most egy kicsit tedd félre a trendeket, a jó tanácsokat. Ne nézegesd a konkurencia oldalait. Ne akarj olyan lenni, mint mások. Attól ugyanis, hogy valakinek csodálod az eladási statisztikáját, Te is olyan sikeres akarsz lenni, mint ő, nem változik semmi. Akkor jó a kommunikációd, ha megtalálod a saját stílusodat, mind színben, hangulatban és tartalomban. Vezetőként Te is tudod, az a legjobb, ha kézben tartod a dolgokat. A jó hír, hogy meg tudod tenni. Csak tudnod kell a választ néhány kérdésre.

Például fontos tisztán látni, milyen lépéseket kell követni ahhoz, hogy a kommunikációd, a weblapod minél gyorsabban pénzt hozzon neked.

Tisztítsd le az üzeneteidet! Az online kommunikáció világában van 7 alaplépés. Amikor ezeket betartják, akkor ott elkezd épülni a szakértői státusz, és elindulnak a bevételek.
Erről szól a következő, szeptemberi képzésünk is.

Az online kommunikáció 7 fő kérdése

  1.  Miért fontos a 7 alaplépés sorrendje?
  2.  Fedezd fel: a kommunikáció versenyelőny!
  3.  Hogyan valósítható meg a bevételnövelő szakértői státuszépítés webkommunikációval?
  4.  Mik a Te kommunikációd varázsszavai?
  5.  Mi a letisztult üzenetek titka, és hogyan dolgozd ki a sajátodat?
  6.  Így írd meg a saját értékesítési szövegedet…
  7.  Mi az a kommunikációs mátrix, és miért termel bevételt?

Te is megtanulhatod

Ezeket a titkokat nem tanítják sem a marketing, sem a kommunikáció, vagy közgazdasági végzettséget adó felsőoktatási intézményekben. A jó hír az, hogy neked nem kell éveket, sőt hónapokat ücsörögnöd az iskolapadban, és vagyonokat költened arra, hogy megkapd a válaszokat. Kis befektetéssel elsajátíthatod mindazt, amivel jól tudod irányítani az online kommunikációdat, a honlapod hatékonyságát.

Biztosan tudod használni

Tréningjeink évek óta sikerrel működnek. A résztvevők – visszajelzéseik alapján tudjuk – az online kommunikációról ott kapott gyakorlati tudást pillanatok alatt kamatoztatni tudták, azóta lényegesen többen találják meg és többen látogatják a honlapukat.
Szerezd meg Te is azt a tudást, amivel a kommunikáció előnyhöz juttathat a konkurenciáddal szemben!

Előzd meg a konkurenseidet hatékony kommunikációval!

Ha már nyáron meg akarod előzni a versenytársaidat, akkor CD-n is megszerezheted ezt a hiánypótló tudást.

0 hozzászólás a Hogyan építsd a szakértői státuszodat kommunikációval? bejegyzéshez

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: