main top

Csak semmi álszerénység! Mit idézz üzleti kommunikációdban?

2015. augusztus 24. hétfő 12:49

Az üzleti kommunikáció nem szépirodalom, mégis érvényes rá a francia filozófus, Jean-Paul Sartre tanácsa: „Eszelős büszkeség kell az íráshoz – csakis azután engedheti meg magának az ember, hogy szerény legyen, ha már munkájába fojtotta büszkeségét.”

„Eszelős büszkeség”? Vajon mit is jelent ez az online gyakorlatban?

Nem mást, mint hogy az online kommunikációban van meg a helye és az ideje annak, hogy az ember szerénykedő, félszeg pózok nélkül, az erősségei teljes tudatában megnyilatkozzon. Nem a nagypofájú haveri sörözésre, se nem az ellenszenves felvágásra gondolok. A valódi nyertes úgy tervezi meg az online kommunikációt, hogy tanítja a piacot, miközben megmutatja azokat az erősségeket, amivel a cége büszkélkedhet.

De még véletlenül sem azért, mintha túl kicsi vagy túl nagy lenne az egója. Ez egyáltalán nem ego kérdése. Hanem mert az a dolga, sőt kutyakötelessége, hogy hitelesen segítse az ügyfeleit, és közben megismertesse magát a potenciális vevőkkel.

Az ügyfélvéleményekkel gazdagított üzleti kommunikáció

Jó hírem van az elegáns stílus kedvelői számára. A hatékony üzleti kommunikációhoz nem szükséges, sőt nem is túl hatékony ízléstelenül dicsekedni. Az ilyesmitől joggal borzad el mindannyiunk kedélye.

Hagyd, hogy mások mondják el rólad, miben tudtál nekik segíteni.

Szakértői státuszod bombabiztos megerősítése érdekében néhány jól megválasztott idézet másoktól többet ér, mint ha torkod szakadtából harsognál napestig. Ahol mindenki kiabál, ott feltűnőbb lehet az, aki halk magabiztossággal, mosolyogva felidézi a megfelelő mondatokat.

És itt nem csupán az üzleti kommunikációban a gyémántnál értékesebb ügyfélvéleményekre gondolok. Az erősségeinket bemutathatják azok a díjak, elismerések, sikerlisták is, amelyek lehet, hogy már a tarsolyodban vannak.

Vajon Te rendelkezel már mindezekkel és a többi státuszépítő kellékkel? Vajon testreszabottan használod őket? Vagy még csak most fedezted fel a bennük rejlő hatalmas lehetőséget?

Ha szeretnéd úgy alakítani kommunikációdat, hogy többet értsen meg belőle az ügyfél, akkor szeretettel várunk a Top kommunikációs tippek című bemutató előadásra!

0 hozzászólás a Csak semmi álszerénység! Mit idézz üzleti kommunikációdban? bejegyzéshez

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: