main top

A jobb Google helyezés titka: a robotidomítás

2015. augusztus 28. péntek 10:11

A Google helyezés nem minden. De majdnem!

Ha viszontszeret a keresőrobot, máris egy lépéssel közelebb kerültél a vásárlóhoz. Csakhogy a robot ma már van annyira okos, hogy nem a gépies szövegelést szereti.

Google helyezés mindenáron?

Mindenre van recept, mégsem vagyunk mindannyian mesterszakácsok.

Aki csak annyit tud a szövegírásról, hogy kell bele alany, állítmány és tárgy, könnyen olyan marketingszöveggel rukkolhat elő, amivel csak árt magának. Ilyenkor előfordul, hogy még neki is jobb, ha a Google egy ideig nem engedi olvasó elé az oldalát.

Mert az ilyesmi nem szalonképes, és nem is érdemel Google helyezést: „Ha perecet keresel, vegyél tőlünk perecet: sósperecet, mákos perecet, diós perecet; mi bármilyen perecigényedre tudunk perecmegoldást…”

A példa kitalált, de valós problémát mutat be. A keresőszavak halmozása csak az egyik gyakori hiba a sok közül.

Jó Google helyezés lépésről lépésre

„Hibázni sokféleképpen lehet: a lehetséges rossz a határtalan, a jó pedig a körülhatárolt dolgok közé tartozik. Elvéteni a célt könnyű, ám eltalálni nehéz.” Arisztotelész óta, aki az antik világ szövegspecialistáihoz, a szónokokhoz is intézte figyelmeztetését, ebben nem sok minden változott.

Akárcsak a szakácsművészethez vagy az íjászathoz, a marketingszövegek írásához is érteni kell. A munkafolyamat ugyan összetettebb, de az alábbi három logikai alapműveletet mindenképpen érinti:

  • A keresőoptimalizálás szakértelmet igényel. Megalapozott kutatások hiányában legfeljebb csak sejtéseid lehetnek róla, hogy az emberek mit és hogyan keresnek. Mi nem kristálygömbbel, hanem a legjobb bölcsészek gazdag szókészletével és profi szoftverekkel dolgozunk.

  • Második lépésben a lekutatott, értékes varázsszavakat olyanoknak adjuk át, akiknek szakmájuk az írás. Ők olyan szövegeket írnak, ami a Google robotnak és az olvasóknak egyaránt érdekes. Méghozzá úgy, hogy a szövegek nem csupán a fontos kulcsszavakra, hanem az olvasók igényeire, problémáira és vágyaira is optimalizálva legyenek. Hivatásos íróink a megfelelő szavakat a kellő mennyiségben és a megfelelő helyeken használják. Nem homályos sejtések, hanem az aktuális Google helyezésed látványos javításához szükséges képletek alapján.
  • Harmadjára a csapatunkban felhalmozott jelentékeny szürkeállományra alapozva és ügyfelünkkel konzultálva véglegesítjük a szöveget. Ha az előző lépés tudomány, akkor ez már valódi művészet. A kész szöveg egy olyan sok szempontnak eleget tevő, kis remekmű, mint egy mesterszonett.

Ha úgy érzed, ideje javítanod Google helyezéseden, akkor jelentkezz a Top kommunikációs tippek című bemutató előadásra!

Kategória: Google | Címke: | Hozzászólások (0)

0 hozzászólás a A jobb Google helyezés titka: a robotidomítás bejegyzéshez

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: