main top

Az ima nem árt, de az erős énmárka tutira segít!

2015. szeptember 4. péntek 08:26

Annak ellenére, hogy a gazdasági fellendülés elkezdődött, valami történt 2008-ban. Lassan 7 éve tart a bizalmi válság. Ez azt jelenti, hogy egy értékesítőnek sokkal többet kell tárgyalnia ahhoz, hogy összehozzon egy üzletet. Tehát ha növelni szeretnéd a bevételeidet, először bizalmat kell építened. A napi fohászkodás az égiekhez nem árthat, de egy erős énmárka sokkal biztosabb megoldás. Szóval a brandépítés az első lépcső.

Mi az énmárka?

Az énmárka az, amit mások gondolnak a cégedről, a termékről, amit szeretnél eladni. Tudod, ami elsőre eszébe jut az embereknek rólad. Régebben csak a politikusoknak, ismert embereknek építették tudatosan az énmárkáját, de az internet jóvoltából a brandépítés az üzleti világban is az egyik legerősebb ütőkártyává vált. Az emberek ugyanis a világhálón gondolatokat cserélnek. Ha jó tapasztalatai vannak a cégeddel, akkor viszik a jó hírét. Így ingyen reklámot kaphatsz.

Hogyan alakíts ki jó képet a termékedről?

  1. Írd össze, hogy milyen erősségei vannak a termékednek
  2. Írd le, hogy mi a cél, mit szeretnél elérni, miért kell, hogy erős legyen az énmárkád
  3. Pontozd a felsorolt erősségeidet egy egytől tízig terjedő skálán
  4. Írd le az összegzést: itt már ugyanis kiderül, hogy mit kell erősítened

A tudatos brandépítés bizalomhoz vezet

Ahhoz, hogy tudd, mit és hogyan kell csinálnod, ismerned kell a kommunikáció leghatékonyabb módszereit. Nem kell feltalálnod a spanyolviaszt. Ebben sokat segít neked, ha tisztában vagy azzal, hogy akár bizonyos mondatok, szavak milyen hatást váltanak ki a célközönségedből. Vajon tudod, hogy az interneten belül melyik felületet felel meg leginkább a Te céljaidhoz? Ha tudod, hogyan vezesd végig a vásárlót, onnan, hogy megismeri a termékedet, egészen odáig, hogy törzsvásárló lesz belőle, nyert ügyed van. Az énmárka építése akkor lesz jó, ha a kommunikációd is a topon van.

Lesd el a legjobbak trükkjeit!

2015. szeptember 30-án megismerheted 10 jól működő cég termékpiramisát. Bekukkanthatsz a kulisszák mögé, és megértheted, hogy a sikeres cégek hogyan építik fel a szakértői státuszukat. Ők már tudják, hogy a bizalom és a bevétel kéz a kézben járnak.

Gyere el a 3 órás bemutató előadásunkra, ahol rengeteg nézőpontot kapsz ahhoz, hogy miként támogasd hatékony üzleti kommunikációval a céged marketing- és értékesítési folyamatait.

A belépő csupán nettó 9700 Ft, de az ötletek, amiket magaddal viszel, megfizethetetlenek!

Csapj le erre a lehetőségre! Vesd be elsőként a piacvezetők által letesztelt módszereket, és ismerd meg ezeket a kincset érő top kommunikációs tippeket! 

0 hozzászólás a Az ima nem árt, de az erős énmárka tutira segít! bejegyzéshez

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: