main top

Majdnem telepátia: a letisztult üzleti kommunikáció titka

2015. szeptember 15. kedd 12:58

Ne ijedj meg, nem parajelenségről fogok most írni, hanem az üzleti kommunikáció mindennapi valóságáról.

A gondolatátvitelt idáig sokat kutatták sikertelenül, pedig mindvégig ott volt az orrunk előtt, az online marketing területén.

Mi is ez a titokzatos folyamat? Meghatározása szerint: „közvetlen információátvitel két, egymástól bizonyos távolságra levő személy között, akiket a távolság megakadályoz abban, hogy a hagyományos módon, közvetlenül teremtsenek kapcsolatot egymással.”

Ha figyelmesen olvassuk, a meghatározás szerint maga az online marketing nem más, mint egyfajta gondolatátvitel: térben és időben egymástól távoli emberek közötti kapcsolat, kész telepátia.

Hogyan valósulhat meg ez ma, az egymástól elválasztó hatalmas távolságok és a mindent betöltő reklámzaj korában?

Együttérzés: az üzleti kommunikáció ettől működik

Elgondolkodtál már valaha azon, hogy milyen lehet valaki más szemével nézni a világot? Ha üzleti kommunikációdban sikeres akarsz lenni, akkor ezt kell tenned.

Ha el akarod érni célodat, hogy profitot szerezz, akkor ne magadat, hanem a segítségedre szoruló ügyfeledet tartsd mindig szem előtt.

A legendás amerikai üzleti tréner, Brian Tracy szerint a sikeres emberek mindig azokat a lehetőségeket keresik, hogy másoknak segíthessenek, míg a vesztesek csak a saját érdekeiket tartják szem előtt.

Játszd azt, hogy nem a boltos, hanem a vevő vagy

Nem könnyű persze más szemével nézni a világot, mert mi, emberek a saját nézőpontjaink foglyai vagyunk. Mint bármely képességet, gyakorolni kell ezt a beleérzést, más szóval empátiát.

1. szabály: beszélj arról, ami mindkettőtök számára fontos, tehát Róla!

Igen, a vevőről. Ne azt mondd el a honlapodon, hogy mikor és hogyan alapítottad a cégedet. Arról beszélj, hogy mit kap tőled a vásárló. Hogy hogyan segít neki. Milyen fájó problémáját oldod meg a termékeddel?
Na, erre kíváncsi lesz, ne aggódj!

Az üzleti kommunikáció talán legfontosabb titkát, az ügyfél iránti empátiát sajátíthatod el a következő tréningemen.

Ez a hatékony marketing módszere: az ember egy kis időre zárójelbe teszi önmagát, és mintegy játékból másvalaki szemével nézi a dolgokat.

Így szinte közvetlenül, „telepátiával” átadhatja a másiknak a gondolatait, ha már ráhangolódott a kellő hullámhosszra.

Ígérem, hogy egyszerű lesz, és nem kell hozzá érzék vagy előzetes tudás. Megmutatom hozzá a módszert, amit mi is minden szöveg megírásánál használunk.

Szeretnél te is több empátiával ráhangolódni üzleti kommunikációdban az ügyfeleidre? Akkor gyere el a Letisztult üzenet titka tréningre

0 hozzászólás a Majdnem telepátia: a letisztult üzleti kommunikáció titka bejegyzéshez

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: